Satakunta kaivaa
-
- Metallinetsijä
- Viesti:
LOL. kerroin bändikavereille harrastuksestani ja joku sanoi nähneensä Jazzien jälkeen jonkun tyypin haravan kanssa Kirvatsissa ... teki varmaan hyvän tilinTerve. Porista myöskin. Kirjurinluoto tossa ihan lähellä onkin. Iten en ole siellä käynyt piipparoimassa,näköjään joo harrastelijoita löytyy täältäkinpäin..
Garrett AT Pro + Super Sniper kela
Garrett Pro Pointer
BW kenttälapio+halpis puutarhaveitsi
BW Tetsarit
Puolikuurot korvat
Garrett Pro Pointer
BW kenttälapio+halpis puutarhaveitsi
BW Tetsarit
Puolikuurot korvat
-
- Raavas Tonkija
- hellraiser
-
- Raavas Tonkija
-
- Raavas Tonkija
pellolla ja porissa, eli 150km täältä Turusta pohjoiseen.rauski kirjoitti:Anteeksi nytten että kysyn kun vastaus varmaan lukeekin josain jo mutta siis misä olisi tarkoitus piippailla?
Kell' onni on, se onnen kätkeköön,
kell' aarre on, se aarteen peittäköön,
ja olkoon onnellinen onnestaan
ja rikas riemustansa yksin vaan.
kell' aarre on, se aarteen peittäköön,
ja olkoon onnellinen onnestaan
ja rikas riemustansa yksin vaan.
No justiinsa taitaapi jäädä väliinGrave Digger kirjoitti:pellolla ja porissa, eli 150km täältä Turusta pohjoiseen.rauski kirjoitti:Anteeksi nytten että kysyn kun vastaus varmaan lukeekin josain jo mutta siis misä olisi tarkoitus piippailla?
Garrett AT PRO
Vanhin kolikko: hopeinen 4 öre Klipping
kausi 2013: 10 kolikkoa löytynyt
Vanhin kolikko: hopeinen 4 öre Klipping
kausi 2013: 10 kolikkoa löytynyt
-
- Metallinetsijä
- Viesti:
-
- Raavas Tonkija
Re: Satakunta kaivaa
Noniin, maaliskuu on jo pitkällä, routa sulaa ja kaivaminen käy päivä päivältä helpommaksi.
Olisiko foorumilla kiinnostuneita yhteispiippailuun Satakunnassa tuossa huhti-toukokuun vaihteessa?
Harrastajamäärä taitaa alueella olla moninkertaistunut tuosta neljän vuoden takaisesta kaivuusta.
Itse olen vasta aloittelija, mutta eiköhän täältä löydy kokemustakin sen verran, että saataisiin joku paikka tapahtuman järjestämiselle.
Olisiko foorumilla kiinnostuneita yhteispiippailuun Satakunnassa tuossa huhti-toukokuun vaihteessa?
Harrastajamäärä taitaa alueella olla moninkertaistunut tuosta neljän vuoden takaisesta kaivuusta.
Itse olen vasta aloittelija, mutta eiköhän täältä löydy kokemustakin sen verran, että saataisiin joku paikka tapahtuman järjestämiselle.
XP Deus / Ace 250
Hep! Mukana ollaan, itsekin aika uusi tämän lajin parissa kun viime kesänä aloitin... Itsellä ei lajin uutuuden johdosta ole vielä oikein hyviä mestoja tiedossa vaan :-/Mac_Reilu kirjoitti:Noniin, maaliskuu on jo pitkällä, routa sulaa ja kaivaminen käy päivä päivältä helpommaksi.
Vanhin raha: Erik XIV 8 ör klippe 1564
Vanhin metalliesine: eläinriipus 800-1050 jKr., soljen pala 1000 jKr.
Vanhin metalliesine: eläinriipus 800-1050 jKr., soljen pala 1000 jKr.
järjestäkää vaan. mukaan tullaan.
Minä saattaisin kanssa täältä Joensuusta vaikka sinne ajella, jos ajankohta on sopiva. Meillä on nuo paikalliset harrastajat sen verran hiljasta porukkaa etteivät innostu yhteistapaamisesta, mutta piippailun palo olisi itsellä kova.
Garret AT Pro
Garret ACE 250 + 8,5" x 11" DD-kela
Pro-Pointer + Edge Digger
Vanhin kolikko: 1 Öre 1624
Parhaat löydöt: Rahakätkö 1700-luvulta, ilmavoimien hakaristisormus 40-luvulta
Garret ACE 250 + 8,5" x 11" DD-kela
Pro-Pointer + Edge Digger
Vanhin kolikko: 1 Öre 1624
Parhaat löydöt: Rahakätkö 1700-luvulta, ilmavoimien hakaristisormus 40-luvulta
-
- Kunniajäsen
Aika globaalia kun satakunta kaivaa! Täällä kaivaa vain minä ja Wilma luita. Hauskaa onnea vaa.
Mukana ollaan, mikäli työkiireiltäni ehdin. Sunnuntait olisi varma päivä jolloin itse joutaisin messiin.
Ps. Kollikko: Mukava että Wilmalla on kaveri kaivamassa niitä luita
Ps. Kollikko: Mukava että Wilmalla on kaveri kaivamassa niitä luita
-Fiskars kenttälapio
-Nokta Makro racer Pro pack
-Nokta The Legend Pro pack
-Garret Pro pointer
Vanhin löytö: Löytyisi nyt edes jotain...
"Tehän olette kuin kaksi marjaa; paskanmarja ja rusina"
-Nokta Makro racer Pro pack
-Nokta The Legend Pro pack
-Garret Pro pointer
Vanhin löytö: Löytyisi nyt edes jotain...
"Tehän olette kuin kaksi marjaa; paskanmarja ja rusina"
Hep! Täällä olis kanssa kiinnostusta lähteä mukaan, mikäli sopiva viikonloppu löytyy. Mukava olis nähdä muitakin harrastajia.