Syy, vai seuraus.
-
- Kunniajäsen
Syy, vai seuraus.
Olen jo usemman tunnin seurannut teidän niin hienoja juttuja. Olen ihmeissäni! Pajon on tapahtunut poissollessni. Jo muinaiset roomalaiset, jne.Tämä vuosi on taas pyriöihtänyt käyntiin. Keskitytään tarkkuuteen ja mitäparhaimman huomion saaneen Suomen muinaishistoriaan. Sitäåpaisti tappeluun tarvitaan kaksi. Ja mikäpä ettei riitaakin. Jo muinaiset Roomalaiset havaitsivat , tätäkönyt kutsuisin aarremaanalla kiusaamiseksi? Kiusaanko mä teitä vai te meitä? Kuka olisi sopiva sovittelija ny kun n.mantelikin on pois laskuista. Jos nyt annatte anteeksi niin en muistele pahalla.Edit: king of the offroad?
-
- Kunniajäsen
Re: Syy, vai seuraus.
taisipa mennä ööveriksi teitille kunniaveljet.sanattoman syyttömyys on vaille todistusta ja lailla joka sen kumoaa tai kertoo vaikuitteillaan tuomarien olevan kyvyttömiä. Kunpi haluaisit itse olla? Tuomitsija vai samaa mieltä?On kuitenkin vaihtoehto: Siis mää. Puolustan vaikk sinua, mutta on jotenskin oltava asian näihin sivustoihin liittyvää. Ding? Soiko kellot, vai tuliko tää sun sisältä ja herätti?Kuten Latinanakielisesti on todettu ijät, ja ajat: Parci cu kat ios on ricci! Tuscimpa tuotaaanm oni äkkäs!Muuta en kekannu. Pyynnöstä lisää joka koskee viime-aikaisia routalöytöjäniä monia.Mitä helvettiä! joku käänsi mun latinqan italian aksi?Meni näin :parci ca mun sucat jos ricci?