HYVÄÄ JOULUA
Re: HYVÄÄ JOULUA
Lempäälän harrastelija toivottaa myös kaikille kanssaharrastajille oiken hyvää joulua!
Hyvä joulua ja onnekasta tulevaa vuotta täältä roudan seasta, eipä täällä ole päässyt pariin kuukauteen piipparoimaan, pellot meni kerralla umpi jäähän.Vähänkö olen vihreenä lukenut näistä teidän hienoista löydöistänne, ei sentään, en ole kateellinen, pikkasen vaan.Viiden kuukauden kuluttua VASTA , täällä pääsee tonkimaan. Hyviä löytöjä teille ketkä vielä pääsette piipparoimaan.
Garrett AT pro
Black and Decker pikku-lapio
Kynnet
Black and Decker pikku-lapio
Kynnet
Rauhallista Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2014 täältä Tyrvännöstä.
-
- Viesti:
Hyvää Joulua täältä itäiseltä Uudeltamaalta myös!
40 vee täyttänyt tuotantomies öljynjalostamon syövereistä harrastuksinaan piipparointi ja politikointi.
C.Scope CS770XD
C.Scope CS990XD
Bullseye 2 pinpointer
C.Scope CS770XD
C.Scope CS990XD
Bullseye 2 pinpointer
Vanhimmat kolikot:Saksalainen Penning v.1075,Kuningas Stephen v.1135.Dirhem v.754
Viikinkiaikainen hevosenkenkäsolki,kupurasolki,rannerengas ja ketjunkantaja ym.Ruotsalainen tippa.
Ja kaikki vasta alussa...........Minelab X-Terra 705 GoldPack
Viikinkiaikainen hevosenkenkäsolki,kupurasolki,rannerengas ja ketjunkantaja ym.Ruotsalainen tippa.
Ja kaikki vasta alussa...........Minelab X-Terra 705 GoldPack
Hyvöt joulut myös täältä Esboosta ja löytörikkaat uuretvuoret!
Garrett AT Pro
Pronssikirves 1700-1100 eKr, Rannerengas ja kaarisolki 0-200 jKr, Lintuneula 400 jKr, Rapusolki 600 jKr, Linturiipus, ketjunkantajia, tiuku, solki, sormus, korvaputki, kupuroita, hevosenkenkäsolkia 800-1100 jKr, Kultasormus 1400
Pronssikirves 1700-1100 eKr, Rannerengas ja kaarisolki 0-200 jKr, Lintuneula 400 jKr, Rapusolki 600 jKr, Linturiipus, ketjunkantajia, tiuku, solki, sormus, korvaputki, kupuroita, hevosenkenkäsolkia 800-1100 jKr, Kultasormus 1400
Hyvää Joulua!
Erityisesti kiitos kaikille niille joita olen saanut harrastuksen parissa vuoden aikana tavata.
Erityisesti kiitos kaikille niille joita olen saanut harrastuksen parissa vuoden aikana tavata.
Suomen Metallinetsijät Ry