Mistä johtuu, että esim. viestiä kirjoittaessani (pidempää) kirjaudun näköjään automaattisesti ulos foorumilta. Tai jos olen jonkin aikaa pois koneen äärestä, niin taas täytyy kirjautua sisään, kun tulen takaisin. En ole katsonut kellosta aikaa, mutta on kyllä hankalaa, kun kesken viestin kirjoittamisen kirjautuu ulos ja täytyy aloittaa uudelleen.
Onko olemassa jokin aikalukitus, vai? Kyselee tumpelo
Ulos kirjautuminen
- Leijona
- Kunniajäsen/Mestari/Vuoden foorumilainen
Ulos kirjautuminen
XP DĒUS. Varakoneena XP GoldMAXX Power V4+WS1+ muuta tarvittavaa.
Vanhin esinelöytö Suomesta: Vyönsoljen katkelma 550-800 jKr Nappisolki v. 600 jKr. Vanhin kolikko Suomesta: Dirhem Viikinkiajalta v.942-950 jKr.
Vanhin esinelöytö Suomesta: Vyönsoljen katkelma 550-800 jKr Nappisolki v. 600 jKr. Vanhin kolikko Suomesta: Dirhem Viikinkiajalta v.942-950 jKr.
Re: Ulos kirjautuminen
Asiasta en tiedä mitään mutta olisiko omissa asetuksissasi? Minulla on klikattu ruutu "kirjaudu automattisesti sisään". Kun käynnistän koneen aamulla niin pääsen foorumille ilman sisäänkirjauksia ja jos käyn välillä muilla sivustoilla ja illalla tulen taas foorumille olen edeleen kirjattuna.
Joillakin foorumeilla aina epämääräisin väliajoin joudun kirjautumaan uudelleen vaikka sama toiminto on käytössä. Niin oli täälläkin mutta foorumin uudistamisen jälkeen ei minulle ole kertaakaan tapahtunut.
Kiitos ylläpidolle.
Joillakin foorumeilla aina epämääräisin väliajoin joudun kirjautumaan uudelleen vaikka sama toiminto on käytössä. Niin oli täälläkin mutta foorumin uudistamisen jälkeen ei minulle ole kertaakaan tapahtunut.
Kiitos ylläpidolle.
Maailmassa on monta ihmeellistä asiaa
ne hämmästyttää kummastuttaa
pientä kulkijaa
ne hämmästyttää kummastuttaa
pientä kulkijaa
- Leijona
Kiitos vastauksestasi. Kokeilen tuota.
Minulla taas tällaista ei ole sattunut koskaan ennen, vaan tässä noin viikon aikana.
Minulla taas tällaista ei ole sattunut koskaan ennen, vaan tässä noin viikon aikana.
Olet kirjoittanut liian monta viestiä, siks näin alkaa tapahtua...rajoita vähäsen jookosta.Leijona kirjoitti:Kiitos vastauksestasi. Kokeilen tuota.
Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)
Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.
Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)
Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.
Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
- Leijona
Ok. Rajoitan, enkä vastaa tähän viestiisiEtsijä82 kirjoitti:Olet kirjoittanut liian monta viestiä, siks näin alkaa tapahtua...rajoita vähäsen jookosta.Leijona kirjoitti:Kiitos vastauksestasi. Kokeilen tuota.
Paraskin puhuja 5 x Kunniajäsen,Leijona taitaa olla 60 kpl edellä viesteissäEtsijä82 kirjoitti:Olet kirjoittanut liian monta viestiä, siks näin alkaa tapahtua...rajoita vähäsen jookosta.Leijona kirjoitti:Kiitos vastauksestasi. Kokeilen tuota.
Vanhimmat kolikot:Saksalainen Penning v.1075,Kuningas Stephen v.1135.Dirhem v.754
Viikinkiaikainen hevosenkenkäsolki,kupurasolki,rannerengas ja ketjunkantaja ym.Ruotsalainen tippa.
Ja kaikki vasta alussa...........Minelab X-Terra 705 GoldPack
Viikinkiaikainen hevosenkenkäsolki,kupurasolki,rannerengas ja ketjunkantaja ym.Ruotsalainen tippa.
Ja kaikki vasta alussa...........Minelab X-Terra 705 GoldPack
-
- Kunniajäsen
Hyvä paapat! Ei muuta.193.