Ovatko piipparoijat Teräsmiehiä?
- Rakham Punainen
- Innostunut Etsijä
Ovatko piipparoijat Teräsmiehiä?
Ellen väärin muista, Teriksellä oli röntgenkatse! mutta kaikki muu puuttuu; ei osaa lentää kylvetyn pellon päällä ym. Mulle riittää nyt tää yksikin superominaisuus! Loistava harrastus enkä ole ihan yksin.
Terveisin veljille ja systereille piippariudessa,
Rakham P.
Rakham P.
Re: Ovatko piipparoijat Teräsmiehiä?
Nyt ei kyllä avautunu tää...Rakham Punainen kirjoitti:Ellen väärin muista, Teriksellä oli röntgenkatse! mutta kaikki muu puuttuu; ei osaa lentää kylvetyn pellon päällä ym. Mulle riittää nyt tää yksikin superominaisuus! Loistava harrastus enkä ole ihan yksin.
Mittää mistää tiijä...
- Tirehtoori
- Kunniajäsen
Se on kirjoottaes ottanu samaa lääkettä ku kollikkokin...Silverado kirjoitti:Nyt ei kyllä avautunu tää...Rakham Punainen kirjoitti:Ellen väärin muista, Teriksellä oli röntgenkatse! mutta kaikki muu puuttuu; ei osaa lentää kylvetyn pellon päällä ym. Mulle riittää nyt tää yksikin superominaisuus! Loistava harrastus enkä ole ihan yksin.
Spes Sibi Guisgue
Minelab Excalibur 2
Xp
Garrett AT Pro
vanhimmat löyröt lintuneula ja dirhem noin 800-1000luvulta yms....
Minelab Excalibur 2
Xp
Garrett AT Pro
vanhimmat löyröt lintuneula ja dirhem noin 800-1000luvulta yms....
Veikkaan että Rakham tarkoittaa sitä että osaa katsella pellolta paikan siten,että on suunnilleen hotspotin päällä aloittaessa (teräsmiehen katse)
Vanhimmat kolikot:Saksalainen Penning v.1075,Kuningas Stephen v.1135.Dirhem v.754
Viikinkiaikainen hevosenkenkäsolki,kupurasolki,rannerengas ja ketjunkantaja ym.Ruotsalainen tippa.
Ja kaikki vasta alussa...........Minelab X-Terra 705 GoldPack
Viikinkiaikainen hevosenkenkäsolki,kupurasolki,rannerengas ja ketjunkantaja ym.Ruotsalainen tippa.
Ja kaikki vasta alussa...........Minelab X-Terra 705 GoldPack
-
- Kunniajäsen
Kyllä Rakham on oikeassa. Ominaisuus on se että ollaan terästä ja muut kai tulee perästä. Minäkin tihruan paikkaa piippaamaan kriittisesti. Vaikka surkeelta vaikuttais niin menen silti. Mr. ra.pu vois kyllä kertoa oikeesti mitä tarkoitti? Vaikka y.v:nä mulle. Ei hätää.Ihan rauhassa vaan.....Kaikki järjestyy vielä.
- Rakham Punainen
- Innostunut Etsijä
Se on kirjoottaes ottanu samaa lääkettä ku kollikkokin...
näin oli
Hyvää Itsenäisyyspäivää!
näin oli
Hyvää Itsenäisyyspäivää!
Terveisin veljille ja systereille piippariudessa,
Rakham P.
Rakham P.