Itse en tiedä, että mihin tämmöistä on käytetty . Onko se voinut olla jokin pieni avain aseeseen? Esine on n.2cm pitkä
Pieni avain johonkin?
Re: Pieni avain johonkin?
Mielestäni ei ainakaan aseeseen, vaikka teksi siihen suuntaan viitaisikin.
Maailmassa on monta ihmeellistä asiaa
ne hämmästyttää kummastuttaa
pientä kulkijaa
ne hämmästyttää kummastuttaa
pientä kulkijaa
Juuri samaa meinasin sanoa. Eli aseessa/vanhoissa aseissa, ei tarvita "avainta". Ainankaan tuohon viittaavaa. Mikä onkaan se kolmas kirjain?ärkoo kirjoitti:Mielestäni ei ainakaan aseeseen, vaikka teksi siihen suuntaan viitaisikin.
Teknetics T2
BW kenttälapio
BW kenttälapio
- Leijona
- Kunniajäsen/Mestari/Vuoden foorumilainen
Minulle tuli mieleen vetoketjun osa.
XP DĒUS. Varakoneena XP GoldMAXX Power V4+WS1+ muuta tarvittavaa.
Vanhin esinelöytö Suomesta: Vyönsoljen katkelma 550-800 jKr Nappisolki v. 600 jKr. Vanhin kolikko Suomesta: Dirhem Viikinkiajalta v.942-950 jKr.
Vanhin esinelöytö Suomesta: Vyönsoljen katkelma 550-800 jKr Nappisolki v. 600 jKr. Vanhin kolikko Suomesta: Dirhem Viikinkiajalta v.942-950 jKr.
Viiminen kirjain mielestäni on F tai P mutta voihan se olla myös E . Voihan se olla vetoketjustakin
Kyllä. Nyt ASR kuulostaa tutulta. Vaikka ei noin vanha design.Leijona kirjoitti:Minulle tuli mieleen vetoketjun osa.
Teknetics T2
BW kenttälapio
BW kenttälapio
Lähin arvaus kyllä minun mielestäni on vetoketjun osa ja tarkemmin katsottuna siinä lukee ASF
I stand corrected!vinski kirjoitti:Lähin arvaus kyllä minun mielestäni on vetoketjun osa ja tarkemmin katsottuna siinä lukee ASF
Teknetics T2
BW kenttälapio
BW kenttälapio