paskan syyt

Olipa löytämäsi aarre sitten pieni tai suuri, nappi tai kolikko, tämä on paikka missä voit siitä kertoa mahdollisen kuvan kera.
kollikko
Kunniajäsen

paskan syyt

Viesti Kirjoittaja kollikko »

älkäätteen huolehtiko syystä mixi haluan tänne pari pätevää piipparia. Ilmoittautumiset yv.minulle.
Mikap
Metallinetsijä

Re: paskan syyt

Viesti Kirjoittaja Mikap »

Eihän täällä palstalla ole kuin pari "pätevää" . Kutsu yv:llä, jos sitten saat toivomasi.
Taurus
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja Taurus »

Muutamaan otteeseen laittanut viestiä mutta homma jäänyt sitten siihen. Kannattaa varmaan itse laittaa kutsua toivomilleen henkilöille niin ei aiheudu turhia odotuksia muille.
Garrett AT Pro

Pronssikirves 1700-1100 eKr, Rannerengas ja kaarisolki 0-200 jKr, Lintuneula 400 jKr, Rapusolki 600 jKr, Linturiipus, ketjunkantajia, tiuku, solki, sormus, korvaputki, kupuroita, hevosenkenkäsolkia 800-1100 jKr, Kultasormus 1400
kollikko
Kunniajäsen

Menköön niin että tauruskin ymmärtää! Mun tiedekone putsattiin että hikisesti toimii. Kysymys on siitä että päästäis vähän kangastakin kartoittaan. Monesti porukan viitseliäisyys näyttää loppuvan pellonreunaan. Apuuva tarttisin. Eikä ne pellotkaan loppu ole sinnepäinkään, Ei sinnepäinkään! Paskajalalla en jaksa sinne metsikköön kankaiseen. Hiekka on heti juurakosta lähtien ja porukka bunkannu siellä jotain 3723 vuotta. ennen kun muut tulevat himoasisin teittii saaspuvaksi ronssikirveksen löytöalueille.. Joten: Ollaanko tulossa vai palkkaanko Kiilaan väkeä vaikka etelästä.Rups ja hu. Wilma oottelee hyviä kavereita laupersuksi.No? Mikä päivä tänään on? Aamu vai ilta. Jos sitä ette tiedä. on turha mua neuvoa. Tänään ilikiä kolikko metästä:1556. ja nätti kun sika pienenä.
helmha
Innostunut Etsijä

Viesti Kirjoittaja helmha »

Miten voikin olla inhottavaa luettavaa tuo kollikkon ulosanti...
Garrett ACE250 6x9" & NEL Tornado 12x13"
Garrett Pro-pointer
Tesoro Tiger Shark 8"
kollikko
Kunniajäsen

Pistän sitten runon tähän kun ei kekään lukenut edellistä kesepan aiheessa pysyminen sivulta. Sillan kupeen kolmeen mieheen sivuttiin ja ihmeteltiin: eipä mittään? Väsy paino äijää kolmee ettei löyetty me mittään.iuts ja pöh!
kollikko
Kunniajäsen

Helmhalle sanoisin, sikäli kun hän salaperäisenä tuntemattomasta paikasta lähtöisenä piipparina ilmineeraa itsensä. Olkoon hän pitkä-tai lyhytmatkaisena kutsuttuna numero ykkösenä tarkentamaan inhotun kollikon paikkoja maastoonntulevana vkl. syö sanasi...tai tule mukaan. Hui!
jamppe
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja jamppe »

Joo ja en ymmärrä mitä inhottavaa sanoit aikaisemmin? Ihan asiallista ulosantia ja pienet runotkin sallittaneen aika ajoin..
ps. Kaksi miestä käveli kadulla, neljäs käveli tolppaan.
kollikko
Kunniajäsen

Jamppe ..kele alä nyt sekota mua arvootuksilla. Justihin pää alko selkeemään tänäkin vuonna.
Rakham Punainen
Innostunut Etsijä

Viesti Kirjoittaja Rakham Punainen »

Ota nyt homma hanskaan Kollikko, pyydän. Jonsei vanhimman metalliesineen löytö riitä niin ajattele vaikka jotain mukavampia asioita, en kyllä keksi mikä vois olla semmoinen jos piippariudesta puhutaan.
Terveisin veljille ja systereille piippariudessa,
Rakham P.
kollikko
Kunniajäsen

Ei! Olen viaton syyttömyyteeni. Jos väärin teinniin pyydän: kaloja. Suokoon Ahti minulle niin suuren kalan ettei minun tarvitsisi valehdella aina. Tänään kävi oikein hienosti. Isäntä pakotti meidät piippaamaan vanhaa sotilastorpan paikkaa vaikka meillä päivän päättyessä oli muita suunnitelmia. Kerran sitten näin päin. Rakhami ei nyt hermoile. Tuut sitten kollikon mukaan joku päivä? Ja seuraavaksi kun joku neuvoo minua, saa sitten perustella jollain tapaa sielunmaisemansa vaikeuksia. Pyrin helssaamaan kaikkia, mutta ei ehi millään! Tämä onkin hienointa täällä että huomaatte olevanne, ei täydellisiä, mutta lähestytte minua!
Viimeksi muokannut kollikko, 17 Marras 2013, 02:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rakham Punainen
Innostunut Etsijä

En tästä hermoile yhtään, muut asia ressaa. Aina valmiina kentälle, vaikka vain lapparin kanssa.

Editointi: no voi hyvä ihme ketään en pyri alentuvasti neuvomaan. Mutta luulenkin päässeeni nyt sielunelämän jäljille; tuohan on mun pikkubroidini.
Rakham P.
kollikko
Kunniajäsen

Jotenkin musta tuntuu että mulla ja sulla jommallakummalla on pinna kireenä? Tai sitten meistä toinen on nuori ja kokematon. Ite oon -58 w. Musta ei oo enään mihkään, susta tulee vielä jotain kun et diskaa mitään, etkä ketään. zimul per agency. Jeb? Ja tuohon olemattomien immeisten näkemisiin puuttuisin vakavalla kädellä jos olisin proidisi.Tiili non hienoin pellossa..ja keramiikka kesannolla, Eiköpä vain?
Rakham Punainen
Innostunut Etsijä

kollikko kirjoitti:Jotenkin musta tuntuu että mulla ja sulla jommallakummalla on pinna kireenä? Tai sitten meistä toinen on nuori ja kokematon. Ite oon -58 w. Musta ei oo enään mihkään, susta tulee vielä jotain kun et diskaa mitään, etkä ketään. zimul per agency. Jeb? Ja tuohon olemattomien immeisten näkemisiin puuttuisin vakavalla kädellä jos olisin proidisi.Tiili non hienoin pellossa..ja keramiikka kesannolla, Eiköpä vain?
Äsh, selvittäisikö minulle noita viimeisia lauseita. Ei minulle oikein aukea.

Eiku ei tarvitse, mennään kohta pojan kanssa katsomaan jos ISON komeetta jo näkyis.
Rakham P.
kollikko
Kunniajäsen

Juma! Ei se oo komeetta! Ne tulee hakeen mut. Sorry ei ehi jutella, täytyy mennä pakkaamaan. Wilma tulee vastustuksesta huolimatta mukaan. Ennakkotapauksena esitin Laika koiran historiasta heitille. Joko alat pikkuhiljaa mua uskomaan faktoineni?
kollikko
Kunniajäsen

Parhaani mukaan koitan sinulle nyt selittää nuo tiili ja keramiikkalausuntoni. Jos on tiiltä ja keramiikkaa pellossa, niin voidaan olettaa että se voisi olla toisinkinpäin. Mutta miksi? Voidaan myös olettaa ettei tuol.............Kirjoitanko lisää? Loput pdf muodossa 713 kt.Pistänkö tulemaan?
helmha
Innostunut Etsijä

Viesti Kirjoittaja helmha »

kollikko kirjoitti:Helmhalle sanoisin, sikäli kun hän salaperäisenä tuntemattomasta paikasta lähtöisenä piipparina ilmineeraa itsensä. Olkoon hän pitkä-tai lyhytmatkaisena kutsuttuna numero ykkösenä tarkentamaan inhotun kollikon paikkoja maastoonntulevana vkl. syö sanasi...tai tule mukaan. Hui!
Kyllä me Olli ollaan ihan kasvotusten tavattu siinä P.Ö:n tontilla jossa taidat vieläkin asua. Et vain taida sitä muistaa siinä tilassa kun olit silloin promillemäärän takia.

Kirjoitusasua tässä nyt moitin, ei sisältöä.
Garrett ACE250 6x9" & NEL Tornado 12x13"
Garrett Pro-pointer
Tesoro Tiger Shark 8"
OuluTöhö

Viesti Kirjoittaja OuluTöhö »

Lukemani perusteella luulen että olen joutunut internetin oudolle puoliskolle.
Taidan sulkea selaimeni.
Bumerangi
Metallinetsijä

Viesti Kirjoittaja Bumerangi »

helmha kirjoitti:Miten voikin olla inhottavaa luettavaa tuo kollikkon ulosanti...
Täytyy kyllä sanoa, etten minäkään ymmärrä noita kirjoituksia oikeastaan ollenkaan. Ehkä mun ei ees tarvi.
-miksu-
Raavas Tonkija

Viesti Kirjoittaja -miksu- »

Bumerangi kirjoitti:
helmha kirjoitti:Miten voikin olla inhottavaa luettavaa tuo kollikkon ulosanti...
Täytyy kyllä sanoa, etten minäkään ymmärrä noita kirjoituksia oikeastaan ollenkaan. Ehkä mun ei ees tarvi.
No joo pitää noit juttui aika kauan miettii et niist jotain tajuis...
XP Deus 2
kollikko
Kunniajäsen

Olkoon vaikka näin:ilmoja pitelee ja jatkamme tuskastellen tulevaa talvea odotellen. Soisin niin monelle lämmintä talvea ja vaikka reissua etelämmän maihin jossa piipparit soi ja mitä hienoimmat löydöt odottavat. Eikä sitä Viroa pidä pelätä.Sinne kyllä pääsee. Kuulin huhua että venemaan pojille tuli yleinen piipparointikielto. Kui meil ny käy? Ainoo mahollisuus on varmaan oppaaksi alkaa kun polkumiinatkin alkaa hupeneen?
smacine
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja smacine »

Kyllä mä ainakin keväälle varaan yhden kemiön reissun. Tekee mieli mennä harventamaan tuota uhanalaista meritaimen kantaa (yhdellä yksilöllä, loput c&r (ainakin suuret luulot :| )) ja joutuu varmaan samalla merilohtakin käydä uistelemassa. Tuttavalla on mökki siellä niin täytyy vähän sovitella aikatauluja, tälle syksylle ei ehdi, ei millään. Että koeta Kollikko malttaa, tulossa ollaan kuhan keritään..
Ihminen on omien ajatustensa vanki.
LOW

Viesti Kirjoittaja LOW »

Eikait tämä setti liity mitenkään päivän löytöihin? Lukkoon vaan..
ZyrTech
Kunniajäsen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ZyrTech »

Jep. Kollikolle sellainen ehdotus, että tee itsellesi oma aihe/ketju vaikka tuonne Yleinen keskustelu-alueelle, jossa saat näitä ajatelmiasia viljellä aina kun niitä tekee mieli heitellä. Ne pysyisivät siis siististi samassa nipussa saman topicin alla, eikä jokaisesta ahaa-elämyksestä synny uutta topicia. Itsekin pysyt paremmin kärryllä siitä, mitä kaikkea olet kirjoitellut. :wink:

Pannaan tämä topic kuitenkin nyt lukkoon.
Kuva
Lukittu