Luulen.

Keskustelua kaikesta muusta aarteenetsintään liittyvästä ja vaikka säästä kuin jo otsikoiduista aihepiireistä. Täällä voit kertoa vaikka muista harrastuksistasi.
kollikko
Kunniajäsen

Luulen.

Viesti Kirjoittaja kollikko »

Minä ja moni muu saattaa siirtyä vasumetin sivuille, syy moiseen on ettei ole aikaa kaikkeen. Seurataan toisiamme kun ehdimme. Vilkaistaan verhon raosta tekemisiämme.Jookosti?
Tirehtoori
Kunniajäsen

Re: Luulen.

Viesti Kirjoittaja Tirehtoori »

kollikko kirjoitti:Minä ja moni muu saattaa siirtyä vasumetin sivuille, syy moiseen on ettei ole aikaa kaikkeen. Seurataan toisiamme kun ehdimme. Vilkaistaan verhon raosta tekemisiämme.Jookosti?
No montakos teitä lähtöö? Kolome .. :)
Spes Sibi Guisgue

Minelab Excalibur 2
Xp
Garrett AT Pro

Kuva

vanhimmat löyröt lintuneula ja dirhem noin 800-1000luvulta yms....
kollikko
Kunniajäsen

En oo mihinkään lähdössä. Eihän teitä voi jättää yksin sekoilemaan, vaan jämeräotteisia miehiä joilla on kanki, lapio ja istutuskauha tiukassa vapisemattomassa otteessa tarvitaan vielä piiiitkään. I presume? Samalla lailla koitetaan tätä sekavaa yhteisöä hieman koordineerata kaakaoksen välttämisexi kuin muutkin huippuälykkäiden johtamat erillisosastot. Heil heilautuksille .jawohl jewelery!
kollikko
Kunniajäsen

Up! sais vain muutaman unen, tunnin levätä? Miksi ei perele voimaggaat riitä, vaikka on sisua? Se on kun ei ole kaverita mitä auttaa. En minä tarvii apua vaan te onnettomat ja taitamattomat!Pari kaveria kyllä tarttisin hanttihommiin piippareitten kanssa m.u.s katrtoitukseen. Kuk:uskaltais Kollikon kaverix?
Vastaa Viestiin