Ärsyttävät syyssateet
Ärsyttävät syyssateet
Tuntuu ettei tua sare lopu täälä pohojammaalla ollenkaa ja tekis miäli mennä tonkimaa nii maan *piip* Ite ostin viime viikolla laitteen itelleni ja oon ihan märkäkorva näis hommis niinku tuola esittelyys sanoon eli onko teillä tapana lähtee kaiveleen vaikka vettä tulooki ku esterin takapualesta? Kestääkö noi laitteet kuinka tuata vesisadetta?
-Garret ace 250
-Black knight explosion SE
-Garret pro-pointer
Black and deckerin pikkulapio + muita tonkimia
-Garret pro-pointer
Re: Ärsyttävät syyssateet
Riippuu laitteesta jonka ostit_Jyrki_69 kirjoitti: Kestääkö noi laitteet kuinka tuata vesisadetta?
Minelab Excalibur II, Underwater robot ROW, underwater cameras, fishing magnets etc..
Kuin myäs. Ei se sade niin haittaa mutta kun pellot menee ihan velliksi.
Garrett AT Pro
Pronssikirves 1700-1100 eKr, Rannerengas ja kaarisolki 0-200 jKr, Lintuneula 400 jKr, Rapusolki 600 jKr, Linturiipus, ketjunkantajia, tiuku, solki, sormus, korvaputki, kupuroita, hevosenkenkäsolkia 800-1100 jKr, Kultasormus 1400
Pronssikirves 1700-1100 eKr, Rannerengas ja kaarisolki 0-200 jKr, Lintuneula 400 jKr, Rapusolki 600 jKr, Linturiipus, ketjunkantajia, tiuku, solki, sormus, korvaputki, kupuroita, hevosenkenkäsolkia 800-1100 jKr, Kultasormus 1400
Mulla on black knight explosion se
-Garret ace 250
-Garret pro-pointer
-Garret pro-pointer
Joo, ei oo mukavaa pellolla tämmösillä keleillä.. Tulee elävästi viime syksy mieleen, kaivat montun ja hetkessä se on täynnä vettä
Vain etsintäkela on vesitiivis, pussin kun pistää elektroniikkayksikön päälle niin voi säilyä toimivana_Jyrki_69 kirjoitti:Mulla on black knight explosion se
Minelab Excalibur II, Underwater robot ROW, underwater cameras, fishing magnets etc..
Kyllä se pistää aloittelijan (eli minut) vaan metsään menemään, on tämä niin koukuttava laji. pussia vaan yksikön päälle, tänäänkin jo yhdet vaatteet kastelleena tulin metsäsätä ja saalistakin tuli 1 50 penninen ja 2 kpl 5 pennistä tosin aika uusia olivat, 80 lukua.
Eurotek pro 11 DD.
Varakoneena, XP Deus 11"
kaivauspuukko Garrettin/ Monstrik-9 skuuppi.
pro-pointteri AT.
Varakoneena, XP Deus 11"
kaivauspuukko Garrettin/ Monstrik-9 skuuppi.
pro-pointteri AT.
Kiitti infosta, täytyypä vetää kumpparia jalkaa ja sadevaatetta päälle ja lähtee aamusta aarrejahtii
-Garret ace 250
-Garret pro-pointer
-Garret pro-pointer
Itse olen sateella vetäytynyt sankkaan metsään tekeen etsintöjä. Ei tuu ainakaan jalkineet kuraan hirveesti