Kävivät tänään ip hastattelemassa. Kovin oli tietämätöntä porukkaa. kirveitä ja peruslöýtöjä ensin kuvattiin. Siirryttiin löytöpellon paikkeille, niin eikö bannit kone löysi heti 1550 lopun hopeisen. Toimittaja luuli sen olevan noinko helppoa? Palelivat timisto/kaupunkivehkeissään. Oisivat ootelleet hetken vielä: sieltä pamahti sinettisormus ja joku nätti öre ja killinki heti perään. Finndetector sponssasi mua köyhää. Siitä kiitos heille! Hävettäisi löytö kun ajattelen olevani vasta aloittelija. Kovaa työtä tää on ollut yötä myöten. Paras kalastaja olin 90 luvulla, tuskin minusta tulee piipparoinnissa samanmoista.Vedin ristiin pikku plaanin, ja eikös, maa on tupaten täynnä. At pro :ko selvittäis. Jos joku varsinais-suomesta tulisi paikalle niinn kerron :mulla on kaikki luvat sinne. Metsät on vapaat. Kukaan ei varrmaan huomaan näppäilyvirheitä. Otin grogin ja toisenkin. Kiitos tuesta, Ystävät hyvät.Ei kai se oo oikeenkaan itseään kohtaa että haluaa voittaa ensin toiset, sitten paremmat ja vasta sitten itsensä. Mulle kävi niin. Luulin olevani ensin huono, sitten vielä huonompi. Tajusin kuinka paljon vastuussa on kotiseudulle ja kavereille. Olisiko , Onko joku syy tähän hulluuteen? Oispa kaveria.

Jokatapuksessa olen yllättynyt tästä saamastani saaressa. Ei yhtään neksnstivista vasdinetta. eiköhän me pärjätä. ja sen pikkukirveen historian voitte toistaiseksi unohtaa. Ruottalaiset rakastaa minua ja haluais sen itelleen, siis kirveksen. Kiitos tuosta kaikille. Metiauloshenkisenä en ole tottunut tällaiseen.My friends.
Tarkistin itekkin txtin eikä selvinnyt. Ehkä sieltä löytyy ymmärrystä? Lupaan laittaa kolumnia kohta, ok?