Nimimerkin vaihtoviikot
Nimimerkin vaihtoviikot
Ehdotan että uusien omistajien ja uusien tuulien mukana saataisiin foorumille mahdollisuus kerran vaihtaa nimimerkkiä. Ehdotukseni koskee nimimerkin vaihtamista foorumin jäsenen oikeaan nimeen.
edit: Äänestys lisätty. Tämähän ei olisi keneltäkään pois, jos ei itse haluaisi nimimerkkiä vaihtaa. Minusta kuitenkin oikealla nimellä toimiminen antaisi paremman vaikutelman harrastajista ja harrastuksesta ulkopuolisille - eikä meillä ole käytännössä mitään salattavaa.
edit: Äänestys lisätty. Tämähän ei olisi keneltäkään pois, jos ei itse haluaisi nimimerkkiä vaihtaa. Minusta kuitenkin oikealla nimellä toimiminen antaisi paremman vaikutelman harrastajista ja harrastuksesta ulkopuolisille - eikä meillä ole käytännössä mitään salattavaa.
Viimeksi muokannut appenzell, 16 Loka 2013, 21:16. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
-
- Metallinetsijä
Eipä tuo nyt ole vaikeaa avata uusi tili omalla nimellään ja laittaa vaikkapa sosiaaliturvatunnus perään jos sen tarpeelliseksi tuntee - sekä viittaus vanhaan persoonaan. Itse olen kyllä aivan tyytyväinen tämänhetkiseen eikä ole tullut munittuakaan vielä ihmeempiä.
Aika erikoinen ehdotus kylläkin...
Aika erikoinen ehdotus kylläkin...
C-Scope 990B
Saiturinpörssin taistelulapio
----------------------------------------
Nätein löydös: Sivusta repäistävä Jaffa-korkki 1949 keltainen.
-- Excavation since 1988 --
Voihan sen nimen lisätä käyttäjätietoihin vaikka tuonne allekirjoituskohtaan ketä sen tarpeelliseksi katsoo. Ei tarvitse uutta tiliä perustaa..
Vältän oman nimen käyttöä netissä ylipäätään, ei sillä että salattavaa olisi. Tiedän foorumeita missä esiinnytään omalla nimellä. Nämä ovat monesti myös suljettuja joita ei pääse lukemaan kuin rekisteröidyt käyttäjät. Rekisteröityminenkään ei ole automaattinen, vaan foorumin pitäjät joko hyväksyy sen tai ei.
Vältän oman nimen käyttöä netissä ylipäätään, ei sillä että salattavaa olisi. Tiedän foorumeita missä esiinnytään omalla nimellä. Nämä ovat monesti myös suljettuja joita ei pääse lukemaan kuin rekisteröidyt käyttäjät. Rekisteröityminenkään ei ole automaattinen, vaan foorumin pitäjät joko hyväksyy sen tai ei.
Garrett ACE 350
Garrett PRO-POINTER
Vanhin raha 1/4 Öre v.1644
Garrett PRO-POINTER
Vanhin raha 1/4 Öre v.1644
Vanhan nimimerkin voisi melkeinpä jäädyttää niin ettei uudet tulokkaat sitä enää voisi valita. Täällä kun on tottunut vuosia jo tuntemaan porukkaa tietyillä nimimerkeillä niin sekaannuksia voisi tulla...Dyykkari kirjoitti:Kiva olisi kuitenkin jos se vanha nimimerkki jostain selviäisi sekaannusten välttämiseksi.
Totuus löytyy kaurapuurosta.
XP Deus x 2
Suomen Metallinetsijät Ry
XP Deus x 2
Suomen Metallinetsijät Ry
Antiikkia
Tästä olis vaikea luopua ; pitkään mietin sitä penskana kun kylän ensimmäiseen kolikkopeliin (asteroid tais olla ja sitten donkey kong) piti nimi keksiä; tuli jo 40-vuotta täyteen tällä nimimerkillä!Lalli kirjoitti:Vanhan nimimerkin voisi melkeinpä jäädyttää niin ettei uudet tulokkaat sitä enää voisi valita. Täällä kun on tottunut vuosia jo tuntemaan porukkaa tietyillä nimimerkeillä niin sekaannuksia voisi tulla...Dyykkari kirjoitti:Kiva olisi kuitenkin jos se vanha nimimerkki jostain selviäisi sekaannusten välttämiseksi.
Vanhin raha: 5 p, 1866
SalainenAce 250
Garrett pro-pointer
erinäiset kaivuuvehkeet ja vermeet
Uusi etsin: 98,32% jäljellä
SalainenAce 250
Garrett pro-pointer
erinäiset kaivuuvehkeet ja vermeet
Uusi etsin: 98,32% jäljellä
- Pekka Muikku
- Raavas Tonkija
Re: Nimimerkin vaihtoviikot
Samaa mieltä olen ollut niin kauan kuin tällä foorumilla olen pyörinytappenzell kirjoitti:Minusta kuitenkin oikealla nimellä toimiminen antaisi paremman vaikutelman harrastajista ja harrastuksesta ulkopuolisille - eikä meillä ole käytännössä mitään salattavaa.
- jore ja pojat
- Kunniajäsen
Enpä tiedä!
Pojat kyllä varttuvat ja ennemmin tai myöhemmin "äijä" jää varjoon
kuten oikeassa elämässä kuuluukin
Aivan ajankohtaista se ei nyt ole
Pojat kyllä varttuvat ja ennemmin tai myöhemmin "äijä" jää varjoon
kuten oikeassa elämässä kuuluukin
Aivan ajankohtaista se ei nyt ole
jore ja pojat!
Vanhin löytökolikko: Valens v. 364-378.
Vanhin löytöesine: Kirves pronssikaudelta.
Vanhin löytökolikko: Valens v. 364-378.
Vanhin löytöesine: Kirves pronssikaudelta.
No, mikä päätös admineilta? Pääseekö nimimerkkiä vaihtamaan "ammattimaisempaan" suuntaan?
ammattimaisempaan suuntaan, siis ammattilaisen näkemys asiaan. MV:n tomijat toivoisi että edesauttaisimme harrastuksen läpinäkyvyys olemalla itse proaktiivisia emmekä piilottelisi nimimerkkien taakse. Näin voisivat paljon paremmin tehdä kanssamme yhteistyötä.appenzell kirjoitti:No, mikä päätös admineilta? Pääseekö nimimerkkiä vaihtamaan "ammattimaisempaan" suuntaan?
No hei - näytäpä Sinä ensin hyvää esimerkkiä meille muille.
C-Scope 990B
joo sitä yritän, siis ei hyvää esimerkkiä mutta kuitenkin. Ymmärrän MV:n ja ammattilaisten asemaa, eivät kehtaa/pysty kirjoittamaan meidän kanssa kun olemme piilossa nimimerkkien takana ja itse taas eivät voi yritystensä käytäntöjen tai viranomaisten määräysten vuoksi toimia nimimerkeillä. Olen jo pitkään pyytänyt että nimimerkkiä voisi vaihtaa, haluan pysyä aikaisempien kommenttien takana enkä vain luoda uutta nimmaria.Pejumi kirjoitti:No hei - näytäpä Sinä ensin hyvää esimerkkiä meille muille.
t. Jens