Sukupolvet

Keskustelua kaikesta muusta aarteenetsintään liittyvästä ja vaikka säästä kuin jo otsikoiduista aihepiireistä. Täällä voit kertoa vaikka muista harrastuksistasi.
kylähullu

Sukupolvet

Viesti Kirjoittaja kylähullu »

Vaari!.Minusta tuli Vaari pari viikkoa sitten!Eiköhän tuo jätkänpätkä saada talven aikana reenaan kaivamista.Keväällä kun routa sulaa ja linnut laulaa,Vaari vie pikkujätkän pellonlaitaan, ja kun oikea piippaus kuuluu, singahtaa piltti nelivedolla kaivamaan aarretta.(kai sitä saa edes joskus haaveilla) :D
Mikap
Metallinetsijä

Viesti Kirjoittaja Mikap »

Lapiollinen Onnea uudelle Vaarille!
Munaton on maaton mies.
Heta
Metallinetsijä

Viesti Kirjoittaja Heta »

Onnea vaarille, nythän sait itsellesi tosi mahtavan aarteen.
rankeri
Metallinetsijä

Viesti Kirjoittaja rankeri »

Kenttälapiotolkulla onnea myös täältä vaarille.
Itsestä tuli pienenpienen toukan kummi viikonloppuna (siskonpoika), enkä malta odottaa että saan tuon pienen mukaan 'aarteita' etsimään. :)
-Garret Ace250, C.scope cs990 & Garret ProPointer-
MacGyver
Metallinetsijä

Viesti Kirjoittaja MacGyver »

Onnittelut myös täältä!
rankeri kirjoitti:Kenttälapiotolkulla onnea myös täältä vaarille.
Itsestä tuli pienenpienen toukan kummi viikonloppuna (siskonpoika), enkä malta odottaa että saan tuon pienen mukaan 'aarteita' etsimään. :)
Tiedän tunteen. :D Itse olen pari kertaa vienyt siskonpojan (3v) aarteenetsintäretkelle. Pinpointterilla on hän saanut etsiä, minä olen osoittanut "hyvät paikat", joista onkin sitten "sattumalta" löytynyt yhtä sun toista.
kylähullu

Re: Sukupolvet

Viesti Kirjoittaja kylähullu »

KIITOS! kaikille.Kun sais ton pikkujätkän Enon(eli poikani 13v,tyttäreni sai tämän pikkujäbän)innostumaan enemmän tästä huispaamisesta.On kyllä ollut aikas kiinnostunut,mutta nyt varsinkin tärkeintä tuntuu olevan jotkut tanan GTA nettipelit(K18).Jos nyt talvenmittaan järkeistyy, niin hommataan vähän parenpi laite.Koitan laittaa kuvia esineistä mitä olen kesän/syksyn mittaan löytänyt ihan lähi(ö)nurkista markan koneella(Deuzer 49egee).
Vastaa Viestiin