Sormus joo...mutta ikä ? siis noin..

Oletko löytänyt omituisen esineen? Näytä tunnistamaton löytösi ja aarremaanalla.comin jäsenet yrittävät auttaa sinua selvittämään mistä on kysymys.
tontoset
Viestit: 4
Liittynyt: 01 Loka 2013, 20:02
Paikkakunta: orivesi

Sormus joo...mutta ikä ? siis noin..

Viesti Kirjoittaja tontoset »

Moi kaikki

Olen aivan uusi tällä "alalla" ja ACE 350 nappasi kyseisen sormuksen.
Selkeesti kuparia, joka varmasti joskus hopeoitu (lainaten paikallista kultaseppää). Ei leimoja. Kuvat otettu juuri siinä kunnossa kun se löytykin, eli ei edes pesty.
Kuva

Kuva
Avatar
Tirehtoori
Kunniajäsen
Viestit: 1115
Liittynyt: 08 Touko 2012, 19:51
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Tirehtoori »

Sormuksen ikää vähän vaikea määritellä, mutta kyseessä tod. näk. 1950 jälkeen tehty sormus.

Ps. Sulla kiva kynsilakka :wink:
Spes Sibi Guisgue

Minelab Excalibur 2
Xp
Garrett AT Pro

Kuva

vanhimmat löyröt lintuneula ja dirhem noin 800-1000luvulta yms....
tontoset
Viestit: 4
Liittynyt: 01 Loka 2013, 20:02
Paikkakunta: orivesi

Viesti Kirjoittaja tontoset »

heheh..joo, eiks olekkin :D .
Vastaa Viestiin