Haku löysi 4 tulosta

Kirjoittaja Hubbe
28 Touko 2012, 19:03
Keskustelualue: Metallinilmaisimet / Metal Detectors
Aihe: Kumpi kanattaisi laittaa
Vastaukset: 5
Luettu: 2768

Kiitos tarjouksesta, sain kuitenkin ACE 250 hankittuaa. Jo matkahuolossa. :D
Kirjoittaja Hubbe
25 Touko 2012, 21:54
Keskustelualue: Metallinilmaisimet / Metal Detectors
Aihe: Kumpi kanattaisi laittaa
Vastaukset: 5
Luettu: 2768

Tilasin jo ACE 250 ja ehdin innostuakin. Ovat kuitennii loppu ja Garret ei eurooppaan tällä hetkellä toimita (Elektro Villen vastaus kyselyihini toimitusajoista).

Kattelempa jotain muutta merkkiä. Oiskohan noi GM:t?
Oppiipahan sitä näinkin, mutta ois kiva päästä piipparoimaan.

8)
Kirjoittaja Hubbe
21 Touko 2012, 21:55
Keskustelualue: Metallinilmaisimet / Metal Detectors
Aihe: Kumpi kanattaisi laittaa
Vastaukset: 5
Luettu: 2768

Kiitos

Taidan olla taipuvainen tuohon ACE 250:seen. Siitä ainakin löytyy käyttäjäkokemuksia.
Onkohan kellään kokemusta tuosta CS770XD:stä? Viehättää sen yksinkertaisuus!?
Kirjoittaja Hubbe
21 Touko 2012, 15:18
Keskustelualue: Metallinilmaisimet / Metal Detectors
Aihe: Kumpi kanattaisi laittaa
Vastaukset: 5
Luettu: 2768

Kumpi kanattaisi laittaa

Tervehdys

Tässä hommassa lienee paras aloittaa hankkimalla metallinilmaisin ensin.

Olen harkinnut näin aloittelijana hankkia joko C-SCOPE CS770XD:n tai Garretin ACE 250:n.

Kumpi olisi parempi näin noviisille? Vai oisko joku muu hyvä?