Haku löysi 4 tulosta
- 28 Touko 2012, 19:03
- Keskustelualue: Metallinilmaisimet / Metal Detectors
- Aihe: Kumpi kanattaisi laittaa
- Vastaukset: 5
- Luettu: 2768
- 25 Touko 2012, 21:54
- Keskustelualue: Metallinilmaisimet / Metal Detectors
- Aihe: Kumpi kanattaisi laittaa
- Vastaukset: 5
- Luettu: 2768
- 21 Touko 2012, 21:55
- Keskustelualue: Metallinilmaisimet / Metal Detectors
- Aihe: Kumpi kanattaisi laittaa
- Vastaukset: 5
- Luettu: 2768
- 21 Touko 2012, 15:18
- Keskustelualue: Metallinilmaisimet / Metal Detectors
- Aihe: Kumpi kanattaisi laittaa
- Vastaukset: 5
- Luettu: 2768
Kumpi kanattaisi laittaa
Tervehdys
Tässä hommassa lienee paras aloittaa hankkimalla metallinilmaisin ensin.
Olen harkinnut näin aloittelijana hankkia joko C-SCOPE CS770XD:n tai Garretin ACE 250:n.
Kumpi olisi parempi näin noviisille? Vai oisko joku muu hyvä?
Tässä hommassa lienee paras aloittaa hankkimalla metallinilmaisin ensin.
Olen harkinnut näin aloittelijana hankkia joko C-SCOPE CS770XD:n tai Garretin ACE 250:n.
Kumpi olisi parempi näin noviisille? Vai oisko joku muu hyvä?
