Sivu 1/1
Minkä merkin akkuja käytätte garret 250:ssä?
Lähetetty: 07 Kesä 2013, 22:25
Kirjoittaja bb12
Paistoja tuskin kukaan käyttää.
Lähetetty: 07 Kesä 2013, 22:27
Kirjoittaja ZyrTech
Osta ihan normiakut. Aina ne voittaa paristot.
Lähetetty: 07 Kesä 2013, 22:34
Kirjoittaja Taurus
Liiterissä myydään joskus halpoja Tronicin akkuja.
Lähetetty: 11 Kesä 2013, 13:18
Kirjoittaja TAZ
Mulla on ollut ACE:ssa Tronicia ja Vartaa ja molemmat ovat hyvin toimineet. Jos käytät etsintä ja lataat akkuja usein niin silloin ei ole merkitystä mitä akkuja käyttää. Jos etsin taas seisoo viikkoja käyttämättä ja haluat sen olevan aina valmiina tositoimiin, niin kanntattaa valita Sanyo eneloop tai joku vastaava hitaasti itsepurkautuva akkutyyppi.
-TAZ-
Jaa,a
Lähetetty: 05 Syys 2013, 17:53
Kirjoittaja kollikko
250 kanssa latailin accuja hullun tavalla. Sitten kerran jouduin ostamaan alkaalit. Kestivä ihan hel.paljon ilman kuulokkeita. Litiumacut ei tunnu koskaan loppuvan.