tietääkö kukaan
Lähetetty: 07 Loka 2008, 21:12
onko kenelläkään itsellä tai tutulla tulluthankittua tuota minelabin gpx 4500 metallinpaljastinta, olen kysynyt yhdeltä maahantuojalta mutta se ei ainakaan ole myynyt yhtään.
~ Suomen ensimmäinen virallinen aarteenetsintäfoorumi ~
https://aarremaanalla.com/foorumi/