Sivu 1/1

Garrettilta uusi etsin!

Lähetetty: 17 Loka 2012, 18:49
Kirjoittaja Urmas

Lähetetty: 17 Loka 2012, 18:58
Kirjoittaja rauski
Tosa on ainaki parit ominauudet jotkai sais olla siinä uudessa garrettissa :roll: näytön valo ja äänenvoimakkuuden säätö :D

Lähetetty: 17 Loka 2012, 20:01
Kirjoittaja Urmas
näytön valo ja äänenvoimakkuuden säätö
Juu, nämä kyllä voisi olla nykyisissä garretteissakin.. :roll:

Lähetetty: 17 Loka 2012, 20:38
Kirjoittaja iipe
Ja garretti vois päivittää tuota pro pointteriaankin vesitiiviillä mallilla...
Sen kuminappijutun alta koneen sisälle menee normikäytössä tosi helposti kura ja kosteus. (kaiuttimesta ja valosta en tiiä.)

:? :( :roll:

Lähetetty: 22 Loka 2012, 10:21
Kirjoittaja Sulikka
Kannattaa lukea tää niin selviää miksi Pro Pointer ei oo vesitiivis :D

http://ohjelmat.yle.fi/ykkosdokumentti/ ... ppuhuijaus

Voluuminappuloiden ja taustavalojen puutokset kuuluu vähän samaan kategoriaan, eli firmojen ahneu... sori aggressiivisesta markkinanastrategiasta johtuvasta tuoteluokittelusta.

Lähetetty: 16 Joulu 2012, 15:29
Kirjoittaja kolehti
Minulta löytyy tuollainen, kyllä tolla on rahoja löydetty! Tuossa on vain 1s viive piippauksessa ja tuossa on yllättävän hyvä ja tosi tarkka pinpointteri ominaisuus... Lelulta tuntuu GM 1+ laitteeseen verrattuna mutta tuolla aloitin tämän harrastuksen.