Sivu 1/1
Tampereen punakaartia piippaamassa
Lähetetty: 27 Syys 2012, 11:08
Kirjoittaja pee tee
Lähetetty: 27 Syys 2012, 17:42
Kirjoittaja ihis81
Juu, yleensähän joukkohautaan laitetaan alastomia ruumiita.
Luutko siellä antaa signaalia. Ei tuossakaan ole ajateltu mitään.
Lähetetty: 27 Syys 2012, 18:05
Kirjoittaja Veli-Hopea
Ei ole kokemusta, mutta eikö maatutkalla saisi parempia tuloksia jos ihan virallista tahoa juttu kiinnostaa?
Lähetetty: 27 Syys 2012, 23:28
Kirjoittaja Kätkäläinen
Luultavasti mahdolliset vainajat ovat ainakin vaatteet päällä? Aatulla oli toisenlaiset toiminta tavat, luulisin että tampereella on kyseisessä paikassa toimittu nopeasti ja mahdollisessa haudassa voi olla muutakin?
Lähetetty: 28 Syys 2012, 01:18
Kirjoittaja Maverick
Sisällissodan selvittelyvaiheessa oli tapana suoda oikeudenkäynti ennen teloitusta, tiedä sitten kuinka kiire on ollut, jos kyse on sodanajan teloituksista.