Sivu 1/1
Kaivuri
Lähetetty: 28 Heinä 2012, 19:07
Kirjoittaja Luopio
Tokmannin 20€ alumiinivartinen lapio lyhennetty ja "kuuppa"muotoiltu, pikkasen koristeeksi teippiä varteen

Lähetetty: 29 Heinä 2012, 01:18
Kirjoittaja iipe
Lapiokin hieno, mutta jos sä tuolla "tuella" päristelet piippausmestoille, niin oioioi!!!

Lähetetty: 29 Heinä 2012, 11:00
Kirjoittaja Jussi
iipe kirjoitti:Lapiokin hieno, mutta jos sä tuolla "tuella" päristelet piippausmestoille, niin oioioi!!!

Ihailin just samaa

Lähetetty: 29 Heinä 2012, 13:42
Kirjoittaja P.Aholainen
Tämmöinen "lapion tuki" on minulla jolla pelloille mennään.

Lähetetty: 29 Heinä 2012, 14:21
Kirjoittaja Jussi
P.Aholainen kirjoitti:Tämmöinen "lapion tuki" on minulla jolla pelloille mennään.

Kade
Siinä oli jotenkin tekemisen tuntu kun kolme päällä tehtiin siirtymiä soulostin mönkkärillä pellolta toiselle. Kelpaisi itellekin.