Sivu 1/1

Jäljennöksiä

Lähetetty: 30 Kesä 2012, 18:30
Kirjoittaja Topi Salko
Anoppi toi äsken Roomasta tullessaan minulle tämmöiset tuliaiset. Tietää että tykkään hypistellä vanhoja lantteja.

Kuva

Ylin on jäljennös, jonka ostin joskus kansallismuseosta. Olisikohan liian julma pila haudata miitissä tuommoinen peltoon ja katsoa vierestä kun joku kaivaa sen esiin?