Sivu 1/1
Flyygeli
Lähetetty: 20 Touko 2008, 19:15
Kirjoittaja teksako
Löytyi flyygeli metsästä, ollut jo jonkun aikaa turpeen alla.
"Ei taida olla vireessä"

Lähetetty: 20 Touko 2008, 19:57
Kirjoittaja Mc_Mursu
Onpas makee löytö.
Onkohan tuo ollut ihan koriste-esine vai onkohan sillä ollut jokin käyttötarkoituskin?
Mitähän metallia on?
Lähetetty: 20 Touko 2008, 20:08
Kirjoittaja teksako
Luulisin että se on ollut tuhkakuppi tai korurasia tai jotain siihen suuntaan.
Materiaali on jotain valumetallia ja jonkinlainen kultaus on ollut päällä.
Lähetetty: 20 Touko 2008, 20:40
Kirjoittaja sudenkolo
Kyllä on todella mielenkiintoinen löydös näyttää kiiltävän osa löydöksestä putsaa kunnolla jos ois kultaa koko setti haha