Sivu 1/1

Väsäsin sandscoopin

Lähetetty: 29 Touko 2012, 11:36
Kirjoittaja romu&rautaa
Joka ei sisällä metalleja.... Ylimääräistä aikaa piipparia odotellessa... (vieläkin jyväskylässä :evil: )

Kuva

Kuva

(huom. teipilllä ei taida olla virkaa)

Lähetetty: 29 Touko 2012, 11:39
Kirjoittaja Mäyhä
no nyt on tyylikäs! :lol:
Ei vaan. Tärkeintähän on että se toimii :) Onko se maalarin teipillä kiinni?

Lähetetty: 29 Touko 2012, 11:42
Kirjoittaja romu&rautaa
ei... nippu sideillä.... ja keppi on noin sentinverran putken sisällä... teipi on enemmän henkisenä tukena :lol:

Lähetetty: 29 Touko 2012, 12:00
Kirjoittaja patti
Kyllähän tuolla skuuppailee hienosti pehmeällä pohjalla ja voi kokeilla vielä piipparillakin onko kohde jo skoopissa. Sitä ominaisuutta toivoisi aika usein, koska jos kohde on kolikko ja se kääntyy ja jää pohjaan reuna pystyssä niin etsin ei sitä välttämättä huomaa ja tulee sihdattua skoopillinen turhaan.

Lähetetty: 29 Touko 2012, 12:55
Kirjoittaja romu&rautaa
Kyllä ja huomen aamulla pääsen kokeilemaan sitä koska.... Md60 on saapunut :) Seurantakoodi oli muuttunut matkan varrella ja sitä ihmeteltiin joukolla lähi salessa (postissa) mutta se tärkein, eli paketti löytyi... :lol: