Sivu 1/1

Kumpi kanattaisi laittaa

Lähetetty: 21 Touko 2012, 15:18
Kirjoittaja Hubbe
Tervehdys

Tässä hommassa lienee paras aloittaa hankkimalla metallinilmaisin ensin.

Olen harkinnut näin aloittelijana hankkia joko C-SCOPE CS770XD:n tai Garretin ACE 250:n.

Kumpi olisi parempi näin noviisille? Vai oisko joku muu hyvä?

Lähetetty: 21 Touko 2012, 21:55
Kirjoittaja Hubbe
Kiitos

Taidan olla taipuvainen tuohon ACE 250:seen. Siitä ainakin löytyy käyttäjäkokemuksia.
Onkohan kellään kokemusta tuosta CS770XD:stä? Viehättää sen yksinkertaisuus!?

Lähetetty: 23 Touko 2012, 13:33
Kirjoittaja McSeeker
Ace 250 on halpa, hauska ja toimii. Myy varmaan vieläkin kuin häkä!

Lähetetty: 25 Touko 2012, 21:54
Kirjoittaja Hubbe
Tilasin jo ACE 250 ja ehdin innostuakin. Ovat kuitennii loppu ja Garret ei eurooppaan tällä hetkellä toimita (Elektro Villen vastaus kyselyihini toimitusajoista).

Kattelempa jotain muutta merkkiä. Oiskohan noi GM:t?
Oppiipahan sitä näinkin, mutta ois kiva päästä piipparoimaan.

8)

Lähetetty: 25 Touko 2012, 22:56
Kirjoittaja romu&rautaa
Osta mun V6--- sillä pääset alkuun.. ja jos ei kiinnostakkaan tää juttu-- niin eipä mennyt paljon rahaa hukkkaan

Lähetetty: 28 Touko 2012, 19:03
Kirjoittaja Hubbe
Kiitos tarjouksesta, sain kuitenkin ACE 250 hankittuaa. Jo matkahuolossa. :D