Olipa Reissu
Lähetetty: 05 Touko 2008, 00:30
Jos jotain kiinnostaa niin tässä kertomus päivän reissusta. Kiusaan teitä tällä kartalla mutta se on jollekkin suunnistajalle kiinnostava. Ilma oli hieno ja päätettiin mennä vaimon kanssa Paradiskollenille (M). Eihän se linnuntietä kotoa (Hjem) niin pitkä matka ole. Painuttiin merkatulle polulle (S) joka on sininen reitti (merkitty puihin sinisellä maalatuilla renkailla.) Lavlian (L) kohdalla oltiin kävelty puoli tuntia X'n kohdalla tuli stoppi. Paksusti lunta ja meillä vaan lenkkarit. Eikä muuten olisi jaksanutkaan enempää. Matkaan oli mennyt tunti, korkeutta alussa 254m , X'n kohdalla 460m ja maaliin oli vielä 200metriä nousua.
Palattiin Lavlialle ja kaivoin etsimen repusta. Eipä paljon löytynyt, mutta pihalta oli hieno näköala , alhaalla taustalla pilkottaa vielä jäässä oleva Harestuvannet. Kotona olin muuten rättipoikki.




Palattiin Lavlialle ja kaivoin etsimen repusta. Eipä paljon löytynyt, mutta pihalta oli hieno näköala , alhaalla taustalla pilkottaa vielä jäässä oleva Harestuvannet. Kotona olin muuten rättipoikki.




