Sivu 1/1
käteen jäi...
Lähetetty: 26 Huhti 2008, 21:50
Kirjoittaja RJR
Eipä paljon jäänyt käteen eikä paljon löytynytkään vaikka tunteja metsää kolusin. Pari esinettä lähti tutkittavaksi museoon. Ruostemöykky mikä on mahdollisesti vyönsolki ja veitsi, ehkä varhaiselta keskiajalta.
Uuden kaivamisvälineen sentään löysin ja yksinäisen kolikon vuodelta -48.

Re: käteen jäi...
Lähetetty: 26 Huhti 2008, 22:14
Kirjoittaja Hannu
RJR kirjoitti:Pari esinettä lähti tutkittavaksi museoon. Ruostemöykky mikä on mahdollisesti vyönsolki ja veitsi, ehkä varhaiselta keskiajalta.
Eikö näistä tullut kuvia?

Lähetetty: 26 Huhti 2008, 22:36
Kirjoittaja RJR
Kaikista löydöistä ja Vinterbron keikasta pitäisi tulla kuvia NMF'n sivuile ja myöhemmin kun löydöt on tutkittu , lopputulos.
http://www.nmf.nu/
Mielenkiintoisimmat löydöt tältä päivältä lähetetään niissä numeroiduissa pusseissä museoon. Meillä oli neljä ryhmää maastossa aika isolla alueella.