Sivu 1/1
Fiskarsin istutuslapiot tarjouksessa...
Lähetetty: 27 Maalis 2012, 14:27
Kirjoittaja VeeVee
Ajattelinpas ilmoitella tänne varusteosastoon, jos muitaki kiinnostaa.
Kärkkäisen sikapäivillä oli tarjous: 5€:lla 2kpl Fiskarsin muovisia puutarhatyökaluja. Itse ostin kaksi istutuslapiota, kapeamman ja leveämmän.
Varmasti ihan käteviä, voi heilutella kelan edessä ilman piippailuja...
Tässä vielä kuva värivalikoimasta ja lapioista:
Onko kellään kokemusta, että kestääkö nämä pidemmän päälle, vai esimerkiksi halkeilevatko helposti?
Lähetetty: 27 Maalis 2012, 14:39
Kirjoittaja Jani.T
Otithan tieten nuo punaset

Vois kävästä hakemassa itellekki tuommoset.
Lähetetty: 27 Maalis 2012, 14:57
Kirjoittaja villimies
Jani.T kirjoitti:Otithan tieten nuo punaset

Vois kävästä hakemassa itellekki tuommoset.
Kannattaisi ainakin. Löytyy helpommin jos sattuu tippumaan heinikkoon
T: villimies
Lähetetty: 27 Maalis 2012, 15:04
Kirjoittaja Keseppa
Kyllä ne kestää. Itellä yks melko vanha jo josta on kulunu noin sentti kärjestä ja vielä pelittää. Teräksisellä on kyllä helpompi kaivaa kovaa maata kun nää on aika tylppiä mut pehmeässä maassa ihan yliveto.
Lähetetty: 27 Maalis 2012, 15:08
Kirjoittaja VeeVee
No mielessä kävi että otanko punaset mutta tyydyin sitten vihreisiin

Eipä tuossa korkealta putoa, vaikka hukkaan joutuisikin... Vitosella ku kaks lapiota sai... Normaalisti päälle 4€ kappale.
Teroitusta ne kärjet ehkä kaipaa, aika pyöreä nimittäin on tuo terän reuna. Pitänee vähän pyyhkästä puukolla ja hiekkapaperilla
Ja tosiaan: Ostin nämä Ylivieskan Kärkkäiseltä mutta luulis niitä olevan Oulussaki...
Lähetetty: 27 Maalis 2012, 16:13
Kirjoittaja Jani.T
villimies kirjoitti:Jani.T kirjoitti:Otithan tieten nuo punaset

Vois kävästä hakemassa itellekki tuommoset.
Kannattaisi ainakin. Löytyy helpommin jos sattuu tippumaan heinikkoon
T: villimies
Ja saa vähän rispektiä ku rannalla piipailee..naisten silmissä, tai sitten ei

Lähetetty: 27 Maalis 2012, 16:56
Kirjoittaja Jani.T
psstt...ei saa höpöttää..

Lähetetty: 27 Maalis 2012, 17:45
Kirjoittaja Keseppa
Naisista en tiiä mut tyttöset meinaa olla välillä kiinnostuneita ihan riesaks asti
Lähetetty: 27 Maalis 2012, 17:51
Kirjoittaja Jani.T
Kuuntelehan HunsVotti nyt ku asiantuntia on äänessä

Lähetetty: 27 Maalis 2012, 19:06
Kirjoittaja piippori
Toi on hyvä vehjes vaikka onkin jo toinen menossa siitä on pointterilla hyvä
koittaa lastia kun on muovia.
Lähetetty: 27 Maalis 2012, 20:05
Kirjoittaja Taurus
HunsVotti kirjoitti:Jani.T kirjoitti:
Ja saa vähän rispektiä ku rannalla piipailee..naisten silmissä, tai sitten ei

Jos naisilta haluaa rispektiä luulen että kannattaa vaihtaa harrastusta

:lol:
Eilen ainakin kun olin pelloreunalla kaivelemassa niin riitti naisia kyselemässä riesaksi asti

Lähetetty: 27 Maalis 2012, 20:19
Kirjoittaja Jani.T
No eipä nyt aleta kuitenkaan nuin paljon suurentelemaan asioita...

Lähetetty: 27 Maalis 2012, 20:24
Kirjoittaja Taurus
Jani.T kirjoitti:No eipä nyt aleta kuitenkaan nuin paljon suurentelemaan asioita...

Kolme naista ja yksi mies kyselivät ihan aikuisten oikeesti

"mitäs sä teet?" "mitä sä oikein etsit?" "onko jotain hukassa?"

Lähetetty: 27 Maalis 2012, 20:34
Kirjoittaja Jani.T
Kai kerroit että sodanaikanen lentopommi näillä nurkilla

Lähetetty: 27 Maalis 2012, 20:38
Kirjoittaja Taurus
Jani.T kirjoitti:Kai kerroit että sodanaikanen lentopommi näillä nurkilla

Kävi kyllä mielessä vastata että pommejahan tässä vaan etitään. Vastasin kuitenkin lyhyesti ja ytimekkäästi "vanhaa metallia"

Lähetetty: 27 Maalis 2012, 20:44
Kirjoittaja JK
Taurus kirjoitti:Eilen ainakin kun olin pelloreunalla kaivelemassa niin riitti naisia kyselemässä riesaksi asti

Viime kesänä tuli muutama hyvinkin rintava seuraamaan touhua ja innokkain yritti nuolaista poskea.

Lähetetty: 27 Maalis 2012, 20:46
Kirjoittaja Taurus
JK kirjoitti:Taurus kirjoitti:Eilen ainakin kun olin pelloreunalla kaivelemassa niin riitti naisia kyselemässä riesaksi asti

Viime kesänä tuli muutama hyvinkin rintava seuraamaan touhua ja innokkain yritti nuolaista poskea.

Yritti?! Juoksit karkuun tietenkin

Lähetetty: 27 Maalis 2012, 20:57
Kirjoittaja Yki
HunsVotti kirjoitti:JK kirjoitti:
Viime kesänä tuli muutama hyvinkin rintava seuraamaan touhua ja innokkain yritti nuolaista poskea.

Ne on ollut hulluja tahi humalaisia

...tai lehmiä....
Yki
Lähetetty: 28 Maalis 2012, 06:57
Kirjoittaja villimies
Jos oli hulluja lehmiä niin parempi juostakin karkuun...

Lähetetty: 28 Maalis 2012, 12:56
Kirjoittaja Toro
Juu, rannalla kun kaivaa tollasella punasella, niin "naiset", jotka asiasta ovat kiinostuneita, ovat siinä 3-6 vuoden väliltä "Mitä sä teet" kysymyksineen.
Ja kukkalapiomateriaaliin voi porailla niitä rantakaivinkoneeseen kuuluvia reikiäkin eikä laite ole moksiskaan, jollei poraile liian tiheään. (Vaimon kukkalapioon ei kannata porata)
Muuten nuo ei-metalliset on kiva heilautella siinä kelan päällä olisko kauhassa jotain piippaavaa (paitsi oma sormus tai rannekello)
Lähetetty: 31 Maalis 2012, 11:31
Kirjoittaja RJR
On tää muovilapio kätevä ja kestävä. Meikä kaivaakin vain Fiskarseilla. Senverran on kotimaahanpäin.

Hauskoja kokemuksia noista sivustakatsojista. Joskus kyllä ihmistoukat ottaa pattiin. Viime viikonlopulla uimarannalla olin etsimen kanssa kuin joku kakaraimuri. Kaikki mitkä käveleen pysty oli ympärillä ja kysymyksiä sateli.
Ite olen metsässä tavannut oikein isotissisen ja se jopa nuolaisi . Aito lehmä. Mustavalkoinen ja ensiällistyksestään sevittyään ystävällinen ja seurallinen.

Lähetetty: 31 Maalis 2012, 13:29
Kirjoittaja Jani.T
Pitihän se käyä ostamassa lapiot,leveä ja kapea.Piti ottaa siniset ku punaset ei ollu semmoset "pornon punaset" ku ajattelin. kyllä kai nuilla matoja kaivelee
