Ihan ensimmäisen oikean reissun saldo
Lähetetty: 23 Huhti 2008, 21:16
ACE tuli ja pakkohan sitä on ollut vähän nurkissa koitella. Tänään kuitenkin kävi sellainen tuuri, että pystyin käymään kylän uimarannalla, joka on täysin neitseellisessä tilassa. Siis piipparoinnin suhteen. Koitin ihan piruuttani mitä tapahtuu kun ACE sojottaa vain sivulla ja kävelen suoraan. Herkkyyttä ei ollut kuin kolme tolppaa mutta kone piti maailmanlopunaikaisen piipityksen. Taitaa olla paljon kamaa nurmikon alla!
Jotakin ehdin kaivaa ylöskin. Saldon saa arvata; kasa korkkeja. Mutta löysin myös ensimmäiset RAHAT!!!! Viitosen jäänmurtajakolikko vuodelta 1991 ja kympin kolikko vuodelta 1993. Kyllä jännitystä piisaa kun monttuja kaivaa. Paikka on kyllä iso ja siellä on karavaanareitakin, että sitä en omin voimin saa tyhjättyä vuosikausiin. Se on myös aika yleinen juopottelupaikka kesäisin, joten korkkeja lienee pirusti. Mutta on mulla ainakin hyvät maastot missä treenata.
Ilkka
Jotakin ehdin kaivaa ylöskin. Saldon saa arvata; kasa korkkeja. Mutta löysin myös ensimmäiset RAHAT!!!! Viitosen jäänmurtajakolikko vuodelta 1991 ja kympin kolikko vuodelta 1993. Kyllä jännitystä piisaa kun monttuja kaivaa. Paikka on kyllä iso ja siellä on karavaanareitakin, että sitä en omin voimin saa tyhjättyä vuosikausiin. Se on myös aika yleinen juopottelupaikka kesäisin, joten korkkeja lienee pirusti. Mutta on mulla ainakin hyvät maastot missä treenata.
Ilkka