Sivu 1/1
Just se hämäävä 1 mk
Lähetetty: 15 Tammi 2012, 17:16
Kirjoittaja Rex Nullius
Ihan hyvin tuolta lumen alta vielä saa tongittua..
Ja hetken luulin löytäneeni markkasen vuodelta 1949. Hämäävästi on kulunut, mutta taitaa ikävä kyllä olla vuosimallia 1943.

Lähetetty: 15 Tammi 2012, 19:39
Kirjoittaja Ekomasteri
Näyttää kyllä erehdyttävän paljon ysiltä

Lähetetty: 15 Tammi 2012, 19:41
Kirjoittaja appenzell
Ekomasteri kirjoitti:Näyttää kyllä erehdyttävän paljon ysiltä

Kyllä se valitettavasti on 1943. Kolmosessa näkyy pieni rako pallukassa. vertailun vuoksi:
http://www.huuto.net/kohteet/1-markka-1 ... /202286031
Lähetetty: 15 Tammi 2012, 20:47
Kirjoittaja Rex Nullius
Kiitoksia Appenzell, tuo linkki on kyllä TODELLA SELVENTÄVÄ, ikävä kyllä..
Lähetetty: 15 Tammi 2012, 22:09
Kirjoittaja Kätkäläinen
Voi harmi

Se on kyllä toi kolmonen tehty piruuttaan tollaseks
