Sivu 1/1

Just se hämäävä 1 mk

Lähetetty: 15 Tammi 2012, 17:16
Kirjoittaja Rex Nullius
Ihan hyvin tuolta lumen alta vielä saa tongittua..

Ja hetken luulin löytäneeni markkasen vuodelta 1949. Hämäävästi on kulunut, mutta taitaa ikävä kyllä olla vuosimallia 1943. :x


Kuva

Lähetetty: 15 Tammi 2012, 19:39
Kirjoittaja Ekomasteri
Näyttää kyllä erehdyttävän paljon ysiltä :shock:

Lähetetty: 15 Tammi 2012, 19:41
Kirjoittaja appenzell
Ekomasteri kirjoitti:Näyttää kyllä erehdyttävän paljon ysiltä :shock:
Kyllä se valitettavasti on 1943. Kolmosessa näkyy pieni rako pallukassa. vertailun vuoksi: http://www.huuto.net/kohteet/1-markka-1 ... /202286031

Lähetetty: 15 Tammi 2012, 20:47
Kirjoittaja Rex Nullius
Kiitoksia Appenzell, tuo linkki on kyllä TODELLA SELVENTÄVÄ, ikävä kyllä..

Lähetetty: 15 Tammi 2012, 22:09
Kirjoittaja Kätkäläinen
Voi harmi :( Se on kyllä toi kolmonen tehty piruuttaan tollaseks :wink: