Sivu 1/1

Liessaaresta tänään

Lähetetty: 07 Huhti 2008, 20:32
Kirjoittaja McSeeker
Dodii, tuli sitten käytyä ensimmäinen kunnon reissu tänään. Ilma ei ollut mitenkään kovin houkutteleva, mutta vettäkään ei satanut niin päätin lähteä piippailemaan. Uskollisna mukana kenttälapio sekä x-terra kuulokkeineen.

Lohjan Liessaaren pikkuranta antoi taas yllättävän paljon kolikoita, vaikka pieni ranta onkin ( ja kävin siellä jo pariin otteeseen viime vuoden puolella ). Vesi oli paljon matalammalla kuin viimeksi joka selittänee osan löydöistä. Saldoksi jäi vanhempaa sekä uudempaa kolikkoa sekä hieman muuta sälää. Vanhin kolikko löytyi samoilta seuduilta kuin aiemmat vanhat kolikot mitä olen sieltä löytänyt ( 1920 tienoilta ). Tänään tarttui haaviin 1928 vuoden markka. Korut jne ovat olleet todella kiven alla, mutta tänään sattui haaviin hopeinen kalvosinnappi sekä joku riemukaaren takaa tullut koru :)

Päivän saldo: Kuva

Lisää kuvia täältä