2007
Lähetetty: 02 Tammi 2008, 23:56
Tuotetaan nyt vähän sisältöä...
Kattelinpa tuossa muistiinpanoja ja v. 2007 kävin näemmä ekan kerran ulkoiluttamassa ACE:a 28.3. Eli varsin aikaisin..saas nähdä miten käy tänä vuonna. Paikka oli isohko hiekkapintainen parkkis..muistan kuinka itseäni hieman huvitti etsiskellä lumivallien vierestä..näet auran kasaamat vallit olivat jäljellä mutta muu osa oli aivan sulaa. Ei sieltä paljoa löytynyt mutta menipähän aika mukavasti...päiväkin oli lämmin ja aurinkoinen.
Parisataa kolikkoa tuli purkin pohjalle tänä kesänä, joskaan ei noita uimarantoja kuitenkaan _niin_ hartaasti tullut haravoitua. Tosta määrästä 18 kpl olikin sitten aikaväliltä 1600-luvun loppupuolisko - 1800-luku.
Siihen kun sitten lisätään Linnoituksesta löytyneet reilu pari tusinaa saman aikakauden rahaa niin ei kuitenkaan oikein voi valittaa.
Musketinkuuliakin kertyi se purkillinen, tommoset 45kpl. Muutama taisi kyllä löytyä jo vuoden 2006 puolella. Muutama kymmenen nappia, jokunen solki yms 'sälää'. Mielenkiintoisemmasta päästä omasta mielestä olivat kuitenkin 4 lyijysinettiä.
MXT:hen olen varsin tyytyväinen, näyttää siltä ettei lähivuosina ole vähäisintäkään tarvetta ostella etsimiä..ellei sitten käy niin että ACE:n ostanut kaveri kyllästyy ja myy laitteen mulle takaisin - varasin etuosto-oikeuden
Kuvia en tähän viitsi laitella, ainakaan vielä. Sieltähän ne löytyy muista postauksista. Tai noh, pitää katella myöhemmin josko jotain uutta kuvaa löytyisi.
Ei muuta kuin hyvää alkanutta vuotta 2008 ja koettakaa kestää vieroitusoireet...
Yki
Kattelinpa tuossa muistiinpanoja ja v. 2007 kävin näemmä ekan kerran ulkoiluttamassa ACE:a 28.3. Eli varsin aikaisin..saas nähdä miten käy tänä vuonna. Paikka oli isohko hiekkapintainen parkkis..muistan kuinka itseäni hieman huvitti etsiskellä lumivallien vierestä..näet auran kasaamat vallit olivat jäljellä mutta muu osa oli aivan sulaa. Ei sieltä paljoa löytynyt mutta menipähän aika mukavasti...päiväkin oli lämmin ja aurinkoinen.
Parisataa kolikkoa tuli purkin pohjalle tänä kesänä, joskaan ei noita uimarantoja kuitenkaan _niin_ hartaasti tullut haravoitua. Tosta määrästä 18 kpl olikin sitten aikaväliltä 1600-luvun loppupuolisko - 1800-luku.
Siihen kun sitten lisätään Linnoituksesta löytyneet reilu pari tusinaa saman aikakauden rahaa niin ei kuitenkaan oikein voi valittaa.
Musketinkuuliakin kertyi se purkillinen, tommoset 45kpl. Muutama taisi kyllä löytyä jo vuoden 2006 puolella. Muutama kymmenen nappia, jokunen solki yms 'sälää'. Mielenkiintoisemmasta päästä omasta mielestä olivat kuitenkin 4 lyijysinettiä.
MXT:hen olen varsin tyytyväinen, näyttää siltä ettei lähivuosina ole vähäisintäkään tarvetta ostella etsimiä..ellei sitten käy niin että ACE:n ostanut kaveri kyllästyy ja myy laitteen mulle takaisin - varasin etuosto-oikeuden
Kuvia en tähän viitsi laitella, ainakaan vielä. Sieltähän ne löytyy muista postauksista. Tai noh, pitää katella myöhemmin josko jotain uutta kuvaa löytyisi.
Ei muuta kuin hyvää alkanutta vuotta 2008 ja koettakaa kestää vieroitusoireet...
Yki