Sivu 1/1

Jospa vihdoinkin...

Lähetetty: 29 Loka 2007, 11:17
Kirjoittaja Yki
Tässäpä olisi löytöjä reilun viikon takaa, paikan arvannette. Olen vaan ollut vähän laiska ottamaan kuvaa ja postaamaan.


Kuva

Muutama raha ensiksi. Jälleen yksi 2-kopeekkainen, vuosiluvusta ei kyllä ota selvää. Sitten 1 penni vuodelta 1874 jos en ihan väärässä ole..10 penninen vuodelta 1919 sekä kaksi erittäin kärsinyttä Ruotsalaista rahaa. Niistä voi juuri ja juuri päätellä maan mutta ei juurikaan enempää.
Sit 'pakolliset' :D musketinkuulat ja napit. Joku hassu koukku ja jälleen yksi lyijysinetti. Venäjänmaalta ja vuodelta 1882.

Saas nähdä vieläkö ehdin käydä 'hakemassa' lisää....

Yki