Jospa vihdoinkin...
Lähetetty: 29 Loka 2007, 11:17
Tässäpä olisi löytöjä reilun viikon takaa, paikan arvannette. Olen vaan ollut vähän laiska ottamaan kuvaa ja postaamaan.

Muutama raha ensiksi. Jälleen yksi 2-kopeekkainen, vuosiluvusta ei kyllä ota selvää. Sitten 1 penni vuodelta 1874 jos en ihan väärässä ole..10 penninen vuodelta 1919 sekä kaksi erittäin kärsinyttä Ruotsalaista rahaa. Niistä voi juuri ja juuri päätellä maan mutta ei juurikaan enempää.
Sit 'pakolliset'
musketinkuulat ja napit. Joku hassu koukku ja jälleen yksi lyijysinetti. Venäjänmaalta ja vuodelta 1882.
Saas nähdä vieläkö ehdin käydä 'hakemassa' lisää....
Yki

Muutama raha ensiksi. Jälleen yksi 2-kopeekkainen, vuosiluvusta ei kyllä ota selvää. Sitten 1 penni vuodelta 1874 jos en ihan väärässä ole..10 penninen vuodelta 1919 sekä kaksi erittäin kärsinyttä Ruotsalaista rahaa. Niistä voi juuri ja juuri päätellä maan mutta ei juurikaan enempää.
Sit 'pakolliset'
Saas nähdä vieläkö ehdin käydä 'hakemassa' lisää....
Yki