Sivu 1/1

Oiskohan viimeinen kerta. ...

Lähetetty: 19 Loka 2007, 21:34
Kirjoittaja RJR
Meinaan ennen kevättä. Oli hiukan kylymä ja oli hankala maasto.
Paikka on uimaranta Brandbussa ehkä 70 km Oslosta pohjoiseen. Otin kuvan uimarannan päästä ja siinä näkyy hyvin uimarannan musta hiekka. Ja mustaa liuskeista kalliota jota oli heti soran alla.
Paikalliset tykkäävät pullo-oluesta. Missään en ole ennen saanut niin karmeeta määrää signaalia kruunukorkeista.
Maastosta huolimatta löytyi tavanomaisia käypiä kolikoita parin tupakka-askin hinnan verran. Ja pistän kuvan 1 äyrin pikkuriikkisestä kolikosta joka piileksi 4-5 kruunukorkin suojissa. Signaali oli senverran omituinen että halusin nähdä mikä perhanan korkki se tällä kertaa on. Sitä sai meinaan seuloa sorasta kauan vaikka oli ihan pinnan tuntumassa.
Kuva
Ensimmäisen kerran tapasin rantavolleykentän jossa ei ollut mitään. Ei edes niitä korkkeja.

Kuva
Ja sitten se pikku äyri ja joku koru.

RJR

Lähetetty: 19 Loka 2007, 22:23
Kirjoittaja Landis
Tuo koru saattaa olla partiolaisten tunnus :?

Tässä kuvassa on vähän samanlainen:
http://tbn0.google.com/images?q=tbn:B_j ... partio.gif

partiomerkki?

Lähetetty: 20 Loka 2007, 23:07
Kirjoittaja RJR
Onkohan partiolaisilla ollut tappelu kun løysin myøs tämän. :) Huomarin katsoa tekstiä vasta äsken
Kuva

Re: Oiskohan viimeinen kerta. ...

Lähetetty: 26 Marras 2007, 13:28
Kirjoittaja avei
Juu eli siis http://www.friis-co.dk/
Itse löysin samanlaisen "korun" Oulun Nallikarista..

RJR kirjoitti:Meinaan ennen kevättä. Oli hiukan kylymä ja oli hankala maasto.
Paikka on uimaranta Brandbussa ehkä 70 km Oslosta pohjoiseen. Otin kuvan uimarannan päästä ja siinä näkyy hyvin uimarannan musta hiekka. Ja mustaa liuskeista kalliota jota oli heti soran alla.
Paikalliset tykkäävät pullo-oluesta. Missään en ole ennen saanut niin karmeeta määrää signaalia kruunukorkeista.
Maastosta huolimatta löytyi tavanomaisia käypiä kolikoita parin tupakka-askin hinnan verran. Ja pistän kuvan 1 äyrin pikkuriikkisestä kolikosta joka piileksi 4-5 kruunukorkin suojissa. Signaali oli senverran omituinen että halusin nähdä mikä perhanan korkki se tällä kertaa on. Sitä sai meinaan seuloa sorasta kauan vaikka oli ihan pinnan tuntumassa.
Kuva
Ensimmäisen kerran tapasin rantavolleykentän jossa ei ollut mitään. Ei edes niitä korkkeja.

Kuva
Ja sitten se pikku äyri ja joku koru.

RJR