Sivu 1/1
Coiltek 15" dd 7.5 khz kela X-terraan
Lähetetty: 15 Heinä 2011, 17:04
Kirjoittaja Etsijä82
X-terraan on tulossa näillä näppäimillä markkinoille oranssin värinen iso 15" dd 7.5khz kela Coiltekiltä, joten nyt on hyvää aikaa olla X-terran omistaja.
Olihan tuo jo aikakin saada X-terraan lisää vaihtoehtoja, vaikkapa uimarantojen/ peltojen joutuisampaan haravointiin.

Lähetetty: 18 Heinä 2011, 13:14
Kirjoittaja Etsijä82
Lähetetty: 18 Heinä 2011, 13:40
Kirjoittaja Mc_Mursu
Noin iso kela ei varmaankaan ole kovin herkkä pienenpienille esineille? Eli esim. pienet 14K kultakorut on varmaan vähän vaikeampaa löytää tuolla.
Lähetetty: 18 Heinä 2011, 13:50
Kirjoittaja Etsijä82
Mc_Mursu kirjoitti:Noin iso kela ei varmaankaan ole kovin herkkä pienenpienille esineille? Eli esim. pienet 14K kultakorut on varmaan vähän vaikeampaa löytää tuolla.
No eihän 7.5 khz kela muutenkaan ole herkkä pienille kultaesineille ja noin iso kela vielä vähemmän, mutta moniko jaksaa kaivaa tonnikaupalla alumiinifoliota, että löytää ehkä muutaman ruppasen kultakorun.
Tuon kelan tarkoitus on joutuisampi läänin kattaminen ja muita keloja huomattavasti syvempi etsintäsyvyys kolikon kokoisille tai suuremmille esineille.