Sivu 1/1

sc990xd löytöjä

Lähetetty: 10 Loka 2007, 13:56
Kirjoittaja hoyla
Kyllä on ollut ilo katsella muiden löytöjä, itse en pysty
vielä laittamaan kuvia,kun kamerallani ei saa hyviä
lähikuvia.Pitää varmaan lainata pojan kameraa.
Löytöjä on ollut ,paljon kolikoita,yksi kultasormus,yksi
kalevala sormus,yksi hopeinen.Kolikot markkoja ja euroja.
Ei mitään vanhempaa .
Tänään sitten sattui kohdalle jotain vähän iäkkäämpää.
Ulkoilutin noin pari tuntia etsintä ja noin 5cm syvyydestä
pyörähti 5 pennin kolikko v.1888, taustapuolella A ja III.
Vielä löytyi 10 pennig v.1950.Saksalainen kolikko.
Aluetta jäi vielä suurinosa tutkimatta,täytyy palata paikalle,
kun muilta kiireiltä ehtii.