Sivu 1/1

kolikkokotelot ym

Lähetetty: 08 Heinä 2011, 23:29
Kirjoittaja appenzell
Mistä ostatte kolikkokotelonne tai muut säilytysrasiat/kotelot kolikoillenne ja muille löydöillenne? Millaisa säilytysratkaisuja teillä on käytössänne?

Poikieni viime vuoden Lego -joulukalenterirasiat alkavat olla suht täynnä jo, ja pitäisi kehittää jotain fiksumpaa säilytysjärjestelmää..

Lähetetty: 08 Heinä 2011, 23:35
Kirjoittaja Joness
En ole mikään asiantuntija siinä miten kolikoita kuuluisi säilytää mutta olen ostanut laatikon tuolta http://www.finnserver.com/vmtarvike/
Sellaisen Lindnerin punaisen laatikon vähäisille rahoilleni olen hommannut.

Lähetetty: 08 Heinä 2011, 23:36
Kirjoittaja Mc_Mursu
Voin lämpimästi suositella Lidlin kolikkosalkkuja ja säilytyspillereitä.

Lähetetty: 09 Heinä 2011, 17:37
Kirjoittaja Longway
Kirjakaupoissa on kolikonkeräilyyn tehtyjä mappeja joihin saapi sopivia välilehtiä ( muovisia joissa valmiit kolikko tai setelitaskut ) sekä erikokoisille kolikoille tarkoitettuja kehyksiä jotka suojaa niitä lialta ja naarmuuntumiselta. :)

Lähetetty: 09 Heinä 2011, 18:46
Kirjoittaja Longway
Tässä vielä kuvaa edellisestä ...
http://postimage.org/image/2wy9pbrdw/

Lähetetty: 13 Heinä 2011, 22:43
Kirjoittaja appenzell
Kiitos neuvoistanne.

Lindnerin kolikkokapselit vaikuttavat hyviltä, ja sitten kun joskus on enemmänkin kolikoita niin minun kannattaa varmasti hankkia kansio.