Uimarannalta.
Lähetetty: 09 Loka 2007, 23:49
Hämärä tuli niin äkkiä että ei ehtinyt paljoa etsiä, mutta jotain sentään löytyi. Kuvassa näkyvien lisäksi 120 kruunua käypää rahaa. Oikealla ovat käypää tavaraa , joukossa yksi "taskukuntoinen" eli normaali 50 äyriä. Arvannette että huoltoaseman mies katseli kummeksuen kun maksoin tupakkiaskin osaksi vielä hiekkaisilla kolikoilla.
Hopeakolikko on niin huonossa kunnossa että siitä ei saa selvää mikä se on . Halkaisijan perusteella saattaa löytyä joitain vaihtoehtoja.

Hopeakolikko on niin huonossa kunnossa että siitä ei saa selvää mikä se on . Halkaisijan perusteella saattaa löytyä joitain vaihtoehtoja.
