Sivu 1/1

Sukeltajapiipparille keikka Joensuussa

Lähetetty: 21 Kesä 2011, 03:18
Kirjoittaja Hannu Hanhi
Lupasin laivurin puolesta kysellä apuja foorumilta:
Iso laivan potkuri pohjassa n.8m syvyydssä. Huono näkyvyys.
Jos taitoa ja kiinnostusta,laita viestiä minulle ja kerron yhteystietoja.