Sivu 1/1
Löysinpäs ekan kultasormuksen uimarannalta
Lähetetty: 07 Syys 2007, 21:56
Kirjoittaja Landis
Kävin vaihteeksi toisella uimarannalla, se oli melko pieni mutta löydön osalta paras tähän mennessä, kuvaa rannasta ei tietenkään tullut otettua.

Hyvä jos tunnin ehdin olemaan ennen hämärän laskeutumista...
Kuvat ovat kännykällä otettuja koska akut loppu kamerasta.
Tämmöinen kultasormus löytyi 585 leimalla ja tekstillä (jota en tässä sano, mutta vuosiluku siinä on 2004)
Toinenkin sormus löytyi mutta ilmeisesti rihkamaa koska leimaa ei näy
Muut löydöt:
Ja roskaa vähän...

Lähetetty: 07 Syys 2007, 23:07
Kirjoittaja avei
Oujee. Hieno löytö.
Lähetetty: 08 Syys 2007, 13:44
Kirjoittaja Tuoma SS
Itsellänikin on ainut 585 löytynyt varsin onnettomalta uimarannalta, josta ei sen lisäksi löytynyt kuin 20c kolikko... Eli ei se isompi ole aina parempi.
Lähetetty: 16 Syys 2007, 11:35
Kirjoittaja Landis
Näin ne sormukset löytää takaisin omistajan sormeen...

Tuo kultainen sormus löysi omistajan kun keskisuomalainen lehdessä oli tämän harrastuksen esittely kuvani kera eilen 15.9. Siinä oli myös tuosta sormuksesta kuva...

...
Lähetetty: 16 Syys 2007, 13:30
Kirjoittaja Panda
Hyvä Homma! Taas yksi hyvä esimerkki harrastuksen hienoista puolista. Veikkaanpa että sormus otettiin hymysuin&kiitellen vastaan?
Lähetetty: 16 Syys 2007, 16:29
Kirjoittaja Landis
Vein sormuksen viime maanantaina poliisilaitokselle, niinkuin lain mukaan kuuluukin

Omistaja käy huomenna hakemassa sen ja saan 15 euroa palkkiota

Hänen lähettämät sähköpostit ovat olleet kovasti iloisia ja kiitteleviä

Lähetetty: 16 Syys 2007, 18:37
Kirjoittaja Yki
Vai lehtijuttu..teillepäin tulee sitten paljon uusia harrastajia
Yki
Lähetetty: 27 Syys 2007, 20:59
Kirjoittaja Landis
Kävin nopsaan etsimässä tämän rannan loppuun ja jokunen kolikko vielä löytyi ja sormus jonka kuvia laitoin tuonne 'Mikä tämä on' aiheen alle
