Sivu 1/1

Löysinpäs ekan kultasormuksen uimarannalta

Lähetetty: 07 Syys 2007, 21:56
Kirjoittaja Landis
Kävin vaihteeksi toisella uimarannalla, se oli melko pieni mutta löydön osalta paras tähän mennessä, kuvaa rannasta ei tietenkään tullut otettua. :roll: Hyvä jos tunnin ehdin olemaan ennen hämärän laskeutumista...
Kuvat ovat kännykällä otettuja koska akut loppu kamerasta. :?

Tämmöinen kultasormus löytyi 585 leimalla ja tekstillä (jota en tässä sano, mutta vuosiluku siinä on 2004) :D

Kuva

Toinenkin sormus löytyi mutta ilmeisesti rihkamaa koska leimaa ei näy

Kuva

Muut löydöt:

Kuva

Ja roskaa vähän...
:)

Lähetetty: 07 Syys 2007, 23:07
Kirjoittaja avei
Oujee. Hieno löytö.

Lähetetty: 08 Syys 2007, 13:44
Kirjoittaja Tuoma SS
Itsellänikin on ainut 585 löytynyt varsin onnettomalta uimarannalta, josta ei sen lisäksi löytynyt kuin 20c kolikko... Eli ei se isompi ole aina parempi.

Lähetetty: 16 Syys 2007, 11:35
Kirjoittaja Landis
Näin ne sormukset löytää takaisin omistajan sormeen... :) Tuo kultainen sormus löysi omistajan kun keskisuomalainen lehdessä oli tämän harrastuksen esittely kuvani kera eilen 15.9. Siinä oli myös tuosta sormuksesta kuva... 8)

...

Lähetetty: 16 Syys 2007, 13:30
Kirjoittaja Panda
Hyvä Homma! Taas yksi hyvä esimerkki harrastuksen hienoista puolista. Veikkaanpa että sormus otettiin hymysuin&kiitellen vastaan?

Lähetetty: 16 Syys 2007, 16:29
Kirjoittaja Landis
Vein sormuksen viime maanantaina poliisilaitokselle, niinkuin lain mukaan kuuluukin :) Omistaja käy huomenna hakemassa sen ja saan 15 euroa palkkiota 8) Hänen lähettämät sähköpostit ovat olleet kovasti iloisia ja kiitteleviä :D

Lähetetty: 16 Syys 2007, 18:37
Kirjoittaja Yki
Vai lehtijuttu..teillepäin tulee sitten paljon uusia harrastajia :lol:

Yki

Lähetetty: 27 Syys 2007, 20:59
Kirjoittaja Landis
Kävin nopsaan etsimässä tämän rannan loppuun ja jokunen kolikko vielä löytyi ja sormus jonka kuvia laitoin tuonne 'Mikä tämä on' aiheen alle :)

Kuva