Sivu 1/1

Kultasormus vai mikä?

Lähetetty: 20 Touko 2011, 21:59
Kirjoittaja make898
mikäs sormus tämä on? siinä on kaks leimaa mutta niin huono näkö että en saa selvää eikä kamerakaan ota kunnon kuvaa.



Kuva

Re: Kultasormus vai mikä?

Lähetetty: 20 Touko 2011, 22:11
Kirjoittaja Akke65
Taitaa olla Mannesormus :wink:

Lähetetty: 20 Touko 2011, 23:02
Kirjoittaja Mc_Mursu
Leimat varmastikkin "585" ja sen alapuolella "14K", kuten tässä: http://mursun.kuvat.fi/kuvat/vip/Metall ... G_6881.JPG

Vaikuttaisi tyypilliseltä "mannesormukselta". Massivinen kantasormus, jossa kullan leimat ja saattaa se kullalta näyttääkin, mutta todellisuudessa se ei ole kultaa nähnytkään. Ihan kivahan tuo on löytönä joka tapauksessa. Kadulla tuosta saa pulittaa useamman euron.

Kuviot tuntuvat olevan aika sormus kohtaisia.

Lähetetty: 21 Touko 2011, 21:51
Kirjoittaja RJR
Pari tommosta "Isoisän viimeinen kultasormus, vain 100 kruunua , ole niin hyvä" -sormusta olen myös löytänyt ja paria on romanialaiset kerjäläiset yrittäneet mulle myydäkkin. Messinkiä, luulisin.