Sivu 1/1

Mikä tämä sitten on?

Lähetetty: 29 Huhti 2011, 11:20
Kirjoittaja make898
Löytyi tämmönen. näyttäisi joltain kannelta tai joltain mistä puuttuu toinen puoli. tossa on nahkalipareita jotka on ollut todennäköisesti tiivisteinä tossa.

Kuva

Kuva

Kuva

Lähetetty: 29 Huhti 2011, 12:42
Kirjoittaja joosekoo
moottoripyörästä näyttäisi olevan. esim.. javan, tai vastaavan kahden istuttavan satulan pohjapelti.

Lähetetty: 30 Huhti 2011, 08:18
Kirjoittaja make898
Joo niin taitaa olla.