Sivu 1/1

Kultakolikko

Lähetetty: 13 Helmi 2011, 13:06
Kirjoittaja JN
Terve!

Onko kukaan kokeillu minkälaista ääntä piippari pitää, kun alla on kultakolikko?

Vielä parempi jos joku on kokeillu Fisherin kanssa tätä?
Jos muulla laitteella kokeillu, niin onko lähellä hopeaa? Vai isoa kuparikolikkoa?

Ettei vaan ensikesänä jää löytämättä se ensimmäinen kultakolikko. :)

Lähetetty: 13 Helmi 2011, 18:33
Kirjoittaja Pauli
Luultavasti kuulostaa alumiinifoliolta enimmäkseen...

Re: Kultakolikko

Lähetetty: 14 Helmi 2011, 19:56
Kirjoittaja patti
JN kirjoitti:Terve!

Onko kukaan kokeillu minkälaista ääntä piippari pitää, kun alla on kultakolikko?

Vielä parempi jos joku on kokeillu Fisherin kanssa tätä?
Jos muulla laitteella kokeillu, niin onko lähellä hopeaa? Vai isoa kuparikolikkoa?
Voi kun olisikin kultakolikko... :cry: Mikä Fisher sulla on?

t. patti

Re: Kultakolikko

Lähetetty: 23 Helmi 2011, 14:47
Kirjoittaja JN
Tere!

Mulla on toi Fisherin F5:n ja hyvin olen pärjännyt. Syksyllä meinaan investoida Fisherin F75:n.

Lähetetty: 23 Helmi 2011, 15:12
Kirjoittaja patti
Osta sitten F75 LTD jos vain sellainen on silloin saatavilla. Se on vielä parempi kuin perus F75.

t. patti

Lähetetty: 23 Helmi 2011, 15:29
Kirjoittaja JN
patti kirjoitti:Osta sitten F75 LTD jos vain sellainen on silloin saatavilla. Se on vielä parempi kuin perus F75.

t. patti

Joo tarvii kahtella sitten syksyllä tarkemmin laitteita.

t. Jussi

Re: Kultakolikko

Lähetetty: 01 Elo 2011, 06:41
Kirjoittaja Mosku
JN kirjoitti:Terve!

Onko kukaan kokeillu minkälaista ääntä piippari pitää, kun alla on kultakolikko?

Vielä parempi jos joku on kokeillu Fisherin kanssa tätä?
Jos muulla laitteella kokeillu, niin onko lähellä hopeaa? Vai isoa kuparikolikkoa?

Ettei vaan ensikesänä jää löytämättä se ensimmäinen kultakolikko. :)
Moro, kokeilin 100e kultakolikolla. Kooltaan sellanen n.20mm halkaisija, näytti lukemaa 51. Kultasormus 41 ja piippausääni samaa luokkaa.
F75 LTD

-Mosku