Sivu 1/1

Decima

Lähetetty: 18 Tammi 2011, 07:40
Kirjoittaja Reverendum

Lähetetty: 18 Tammi 2011, 10:41
Kirjoittaja patti
tuon kun yhdistää tuohon mun laittamaan snorklaavaan sorsaan niin saadaan ultimate vedenalainen etsin :D

t. patti

piip

Lähetetty: 18 Tammi 2011, 17:54
Kirjoittaja Ekomasteri
No voi sun... pipari heiluu kuin koiran pää paskatessa :lol: oliko tämäkin pakko keksiä :roll: :lol: :lol: