Sivu 1/1
Metallidetektorin vuokraaminen
Lähetetty: 17 Tammi 2011, 16:31
Kirjoittaja Rosteri
Moi
Olisiko mahdollista vuokrata joltain E-Tracciä tai vastaavaa paremman luokan metallidetektoria yhteen kahden päivän testimittaukseen. Käytännössä haluasin katsoa kuinka paremman luokan detektori löytää rosteripalasia maan alta. Halvemmat detektorit eivät tuosta oikein selvinneet. Haluan testata tuon homman ennen kuin riennän ostamaan laitetta etteitule hukkaostosta. Laittakaa yksityisviestiä ja hintapyyntöä niin palailen asiaan.
Re: Metallidetektorin vuokraaminen
Lähetetty: 17 Tammi 2011, 17:03
Kirjoittaja Hannu Hanhi
Rosteri kirjoitti:Moi
Olisiko mahdollista vuokrata joltain E-Tracciä tai vastaavaa paremman luokan metallidetektoria yhteen kahden päivän testimittaukseen. Käytännössä haluasin katsoa kuinka paremman luokan detektori löytää rosteripalasia maan alta. Halvemmat detektorit eivät tuosta oikein selvinneet. Haluan testata tuon homman ennen kuin riennän ostamaan laitetta etteitule hukkaostosta. Laittakaa yksityisviestiä ja hintapyyntöä niin palailen asiaan.
En omista "paremman luokan" etsintä mutta veikkaan ettei foorumilaiset vuokraa laitteitaan, ilman ainakaan että ovat itse mukana.
Millä etsimellä olet etsinyt rosteria?
Asuinpaikkasi näytti olevan United States. Oletko nyt siellä vai Suomessa?
Ehkä kannattaa selventää ilmoitusta ja lisätä se myös osto-ja myynti-osastolle.
Lähetetty: 17 Tammi 2011, 17:38
Kirjoittaja Rosteri
Kiitokset vinkistä. Olen kokeillut Garretin ACE 250:tä joka ei oikein selviytynyt tehtävästä (oli varmaan odotettuakin).
Rosteri
Lähetetty: 17 Tammi 2011, 19:25
Kirjoittaja Ekomasteri
Miten teit tuon testin? E-trac löytyy ja jos oikeasti olet kiinnostunut voisin harkita myyntiä.
Lähetetty: 17 Tammi 2011, 22:54
Kirjoittaja Etsijä82
Osta vaikka jokin Bulgarian ihme.. esim. Blisstool, Golden mask 3 tai 3+ ja siihen riittävän iso kela, niin johan on kumma jos ei ala rosterin palat löytymään hyvinkin syvältä.
Tietenkin, jos pelkkä maximaalinen syvyys on pääasia, niin PI laitetta suosittelisin lämpimästi siinä tapauksessa.

Re: Rosteri
Lähetetty: 18 Tammi 2011, 12:34
Kirjoittaja Rosteri
Ekomasteri kirjoitti:Miten teit tuon testin? E-trac löytyy ja jos oikeasti olet kiinnostunut voisin harkita myyntiä.
Moi
Voisin kyllä harkita tuota ostoakin jahka näen ekana että E-trac tuosta suoriutuu. Voitko heitellä vaikka yksityisviestillä minulle yhteystietojasi niin jutellaan asiasta tarkemmin.
Lähetetty: 18 Tammi 2011, 13:14
Kirjoittaja Etsijä82
Serkulla on tuo E-trac ja hyvin tuntuisi ainakin rosteriset ruokalusikat ym. sellaiset pellosta löytyvän.
Kertoisitko vielä, että minkä kokoisista rosterin paloista on kyse ja miten syvältä niiden kuuluisi löytyä?