Sivu 1/2

Golden King Plus

Lähetetty: 21 Loka 2010, 19:03
Kirjoittaja Ekomasteri
Tässä olisi laite jota olen harkinnut seuraavaksi koneeksi E-tracin jälkeen tai lisäksi http://www.detektoren.at/eng/Goldenking.html Onko mitään järkeä jos hinta unohdetaan?

Lähetetty: 21 Loka 2010, 19:37
Kirjoittaja Etsijä82
It distinguishes gold and metal with LED lights provided by the digital system.

It detects only valuable metals by the analog system without ground setting.It detects the targets at substantial depth like 6 meters.Regardless of thickness; it conveys signals without facing any loss of depth because of marble, rock, concrete, mortar and similar hard layers. It distinguishes gold and valuable metals by turning gold LED light on when gold is detected and by turning valuable light on when valuables metals like silver, bronze and copper are detected. Without getting affected by materials like brick and tile, it searches simply by ignoring them. Besides being capable of distinguishing misleading metals like iron objects and materials made of steel, it provides opportunity to search without recognizing these metals. It detects secret rooms and tunnels underground and inside the rocks.

Tuossa oli mainintaa tuosta raudasta ja tekstin mukaan laitteen saa säädettyä siten, ettei se noteeraa mitenkään esimerkiksi rautaa tahi terästä ja tietenkin se nähtävästi kykenee tunnistamaan eri metallit, aika näppärä laite, mutta hinta on vaan sitten maan perusteellisen järkyttävä. :shock:

Osta pois vaan, kun kerta laite on noin halapa. :P

Lähetetty: 15 Helmi 2011, 11:04
Kirjoittaja TAZ

Lähetetty: 15 Helmi 2011, 11:28
Kirjoittaja patti
Nyt vain odotellaan hintojen laskua :roll:

t. patti

Golden King

Lähetetty: 15 Helmi 2011, 11:37
Kirjoittaja Ekomasteri
Olen kuolaten katsonut noita kinggi videoita :P Tekisitkö TAZ palveluksen? ostaisit tuommoisen kingin ja koekäyttäisit tekeekö sillä mitään? :wink:

Lähetetty: 15 Helmi 2011, 12:22
Kirjoittaja TAZ
Äkkiseltään tuo kyllä vaikutti vähän epäkäytännölliseltä meikäläisen makuun... Mutta mielelläni tuonkin koesoittaisin jos tilaisuus tulisi.

-TAZ-

Lähetetty: 15 Helmi 2011, 20:51
Kirjoittaja Rover
No jo on mylly :shock:

Lähetetty: 16 Helmi 2011, 00:14
Kirjoittaja Panomies
Mitesköhän se pärjäisi naulatestissä :roll:

Lähetetty: 16 Helmi 2011, 00:50
Kirjoittaja JK
Panomies kirjoitti:Mitesköhän se pärjäisi naulatestissä :roll:
Joskus aiemmin samaa funtsailtiin, mutta ei taitanut silloinkaan löytyä esimerkkiä useammasta signaalista vierekkäin eli samassa kuvassa.

Golden King

Lähetetty: 16 Helmi 2011, 09:40
Kirjoittaja Ekomasteri
Panomies kirjoitti:Mitesköhän se pärjäisi naulatestissä :roll:
Luulisi ainakin hinnan perusteella toimivan hyvin tai ainakin pitäisi toimia. Kyselinkin aikaisemmin Finndetectorilta tuota erottelu kykyä ja totesivat/antoivat ymmärtää, että on huippuluokkaa. No tiedä sitten mikä on totuus :roll: mieluusti koeajaisin laitteen mikäli tilaisuus tulisi 8)

Re: Golden King

Lähetetty: 16 Helmi 2011, 11:08
Kirjoittaja patti
Ekomasteri kirjoitti: No tiedä sitten mikä on totuus :roll: mieluusti koeajaisin laitteen mikäli tilaisuus tulisi 8)
Osta ihan vaan testiksi, raportoi sitten tänne... :roll: ;)

t. patti

Re: Golden King

Lähetetty: 16 Helmi 2011, 16:38
Kirjoittaja Ekomasteri
patti kirjoitti:
Ekomasteri kirjoitti: No tiedä sitten mikä on totuus :roll: mieluusti koeajaisin laitteen mikäli tilaisuus tulisi 8)
Osta ihan vaan testiksi, raportoi sitten tänne... :roll: ;)

t. patti
No heh heh!:lol:

Lähetetty: 16 Helmi 2011, 16:49
Kirjoittaja hoyla
Sehän olisi varustelukierteen päätepiste ja Ekomasteri
kolmen laitteen loukussa. Enää olisi mahdollista päivittää
tehokkaampaan pinpoitteriin... :D

Re: Golden King

Lähetetty: 16 Helmi 2011, 16:50
Kirjoittaja patti
Ekomasteri kirjoitti:
patti kirjoitti:
Ekomasteri kirjoitti: No tiedä sitten mikä on totuus :roll: mieluusti koeajaisin laitteen mikäli tilaisuus tulisi 8)
Osta ihan vaan testiksi, raportoi sitten tänne... :roll: ;)

t. patti
No heh heh!:lol:
Justhan mainostit, että Golden King on halpa ;)

t. patti

Lähetetty: 16 Helmi 2011, 19:05
Kirjoittaja Keseppa
Jos ihan vakavissaan ajattelee niin ei tuo ole kallis. Ominaisuudet on lähes kunnon maatutkan tasoa mutta hintaa vaan neljäsosa. Laitteet mitä me yleensä kattellaan on ns. harrastelijalaitteita ja hinnat sen mukaiset. Golden King lasketaan vielä kans tähän kategoriaan. Olen työn puolesta pyydellyt hintatietoja maatutkista joita tarjotaan ammattikäyttöön esim. arkeologeille ja maaperätutkijoille. Hinnat on Golden Kingiin verrattuna 4 - 10 kertaiset. Yhdessä tapauksessa jopa 25 kertanen.

Tätä Golden Kingiä on moni arkeologian tutkija suomessakin miettinyt mutta kun hyvät ja puolueettomat testit/kokemukset puuttuvat niin harva haluaa ottaa riskin. Jos nuo valmistajat ymmärtäis antaa yhtä laitetta testattavaks useampaan paikkaa ja se todettais hyväks niin myynti kasvais varmasti roimasti. Onkohan se sit niin hyvä kun sitä ei saa testattavaks? Olen muuten kysynyt.

Golden King

Lähetetty: 16 Helmi 2011, 21:37
Kirjoittaja Ekomasteri
hoyla kirjoitti:Sehän olisi varustelukierteen päätepiste ja Ekomasteri
kolmen laitteen loukussa. Enää olisi mahdollista päivittää
tehokkaampaan pinpoitteriin... :D
Todellakin olisi varustelukierteen päätepiste tai ainakin henkilökohtainen vararikko :shock: Niin voisihan sen roopen vielä hommata :roll: Tuo kesepan mainitsema koekäyttö mahdollisuus olisi huippu juttu 8)

Re: Golden King

Lähetetty: 19 Marras 2011, 22:20
Kirjoittaja Ekomasteri
patti kirjoitti:
Ekomasteri kirjoitti: No tiedä sitten mikä on totuus :roll: mieluusti koeajaisin laitteen mikäli tilaisuus tulisi 8)
Osta ihan vaan testiksi, raportoi sitten tänne... :roll: ;)

t. patti
Menitkin yllyttämään... :shock: 8) :lol: Pienimuotoisia testejä jo suoritettu :wink:

Re: Golden King

Lähetetty: 19 Marras 2011, 22:48
Kirjoittaja Leijona
Ekomasteri kirjoitti:
patti kirjoitti:
Ekomasteri kirjoitti: No tiedä sitten mikä on totuus :roll: mieluusti koeajaisin laitteen mikäli tilaisuus tulisi 8)
Osta ihan vaan testiksi, raportoi sitten tänne... :roll: ;)

t. patti
Menitkin yllyttämään... :shock: 8) :lol: Pienimuotoisia testejä jo suoritettu :wink:
:shock: :shock: :shock: :P
Onneksi olkoon :D

Lähetetty: 19 Marras 2011, 22:55
Kirjoittaja Etsijä82
Minä jo tuossa olen katsellut pitemmän aikaa tuota sinun allekirjoitustasi, jossa lukee GK ja meinasinkin kysäistä asiasta, mutta eipä sitten koskaan tullut kysyttyä asiasta sen enempää. :roll:

Lähetetty: 19 Marras 2011, 23:04
Kirjoittaja Ekomasteri
Etsijä82 kirjoitti:Minä jo tuossa olen katsellut pitemmän aikaa tuota sinun allekirjoitustasi, jossa lukee GK ja meinasinkin kysäistä asiasta, mutta eipä sitten koskaan tullut kysyttyä asiasta sen enempää. :roll:
Mietinkin milloin joku tuosta kysyy :lol: No nyt voikin ykkös koneeksi laittaa tuon GK. Deussista en silti luovu koska tuo uusi kone ei korvaa deussia ainakaan ranta käytössä tai muuten paikoissa missä kaapinkokoisella koneella ei mahdu heilumaan :? Kiitän onnitteluista :D

Lähetetty: 19 Marras 2011, 23:10
Kirjoittaja Etsijä82
Ekomasteri kirjoitti:
Etsijä82 kirjoitti:Minä jo tuossa olen katsellut pitemmän aikaa tuota sinun allekirjoitustasi, jossa lukee GK ja meinasinkin kysäistä asiasta, mutta eipä sitten koskaan tullut kysyttyä asiasta sen enempää. :roll:
Mietinkin milloin joku tuosta kysyy :lol: No nyt voikin ykkös koneeksi laittaa tuon GK. Deussista en silti luovu koska tuo uusi kone ei korvaa deussia ainakaan ranta käytössä tai muuten paikoissa missä kaapinkokoisella koneella ei mahdu heilumaan :? Kiitän onnitteluista :D
No kunhan heilut aikasi tuolla painavalla Golden king vehkeellä, niin kummasti saattaa taas alkaa Deus kiinnostamaan. :wink:

Joko käydään heti huomenna testaamassa laitetta pellolla, jota ollaan tahkottu porukalla ihan urakalla, että löytyykö syvemmältä vielä jokunen kolikko?

Lähetetty: 19 Marras 2011, 23:27
Kirjoittaja Ekomasteri
Duppitulehduksen riski on varmasti todellinen ainakin tuolla keskikokoisella kelalla (36*44 cm) lisäksi löytyy kahdenmiehen käytettävä "pikkukela" 60*100 cm :shock: Tosiasiassa tuo pienin elliptinen pintaetsin kela (21*31,5 cm) on ihan kohtuulisen kevyt käyttää. Ärsyttävin piirre näin alkumetreillä on ollut tuo tietokone poksin koko se ei vaan meinaa asettua jouhevasti oikein mihinkään, no kai siihen tottuu :?

Lähetetty: 20 Marras 2011, 00:32
Kirjoittaja Jussi
Kyllä niitä kaksimetrisiä monttuja porukalla ihmeteltiinkin muutama viikko sitten... ;)

Onnea hankinnasta!! 8)

Lähetetty: 20 Marras 2011, 11:57
Kirjoittaja Ekomasteri
Jussi kirjoitti:Kyllä niitä kaksimetrisiä monttuja porukalla ihmeteltiinkin muutama viikko sitten... ;)

Onnea hankinnasta!! 8)
:shock: Käry kävi :shock: :P :lol: Vai pitäisikö sanoa osanotto vararikosta :roll: Kiitoksia jokatapauksessa.

Lähetetty: 20 Marras 2011, 16:36
Kirjoittaja Ekomasteri
http://www.noktadetectors.com/french-me ... king-n.asp Jotain testiä laitteesta. Kunhan ehdin teen samantapaisia testejä omalla koneella, näkee sitten tekeekö tuolla mitään :roll: