Kesän nappi löytöjä
Lähetetty: 12 Tammi 2023, 17:54
~ Suomen ensimmäinen virallinen aarteenetsintäfoorumi ~
https://aarremaanalla.com/foorumi/
On, tai ehkä katkelma. Ja tuo vasemman puoleinen on kanssa todennäköisemmin koristehela, kuin nappi. Kaikki kolme lähtee museolle (tein eilen ilpparin). "Kukkanappi" kuulemma kanssa epätavallinen.jarski kirjoitti: 13 Tammi 2023, 21:56 Onko toi nelikulmanen jokin vyön, tai hihnan hela? Näyttää enemmän semmoisella, kuin napilta.