Sivu 1/1
Kausi 2023 avattu
Lähetetty: 01 Tammi 2023, 15:57
Kirjoittaja Hermanos
Re: Kausi 2023 avattu
Lähetetty: 01 Tammi 2023, 17:21
Kirjoittaja Hermanos
Jaa, 25 penninen onkin hopeakolikko

Re: Kausi 2023 avattu
Lähetetty: 04 Tammi 2023, 21:23
Kirjoittaja jarski
Hienosti kausi alkanut. Missä päin ei ole lunta eikä maa riidassa, kun kaivelemaan pystyy?
Re: Kausi 2023 avattu
Lähetetty: 05 Tammi 2023, 19:32
Kirjoittaja Hermanos
Hangon suunnalla olin vuodenvaihteessa. Yksi päivä oli kuin kevät olisi ollut. Nyt varmaan maa jo sielläkin taas jäässä.