Kerkesi talvi tulla tässä välissä kun foorumi oli alhaalla. Tuossa viimeiset löydöt ennen lumien tuloa. Sattui hyvä löytö viimeiselle reissulle, eli 4 ören klippinki 1571. Oli aika hyvä fiilis kun tuon löysi. Pitkään ollut toiveena löytää hopea klipsu. Ja on vanhin löytö kolikko tällä hetkellä.