Sivu 1/1
Kultaa(ko?)
Lähetetty: 01 Kesä 2021, 14:23
Kirjoittaja Haarukka
Tuommonen lumenkaatopaikalta. ID-pienempi kuin pultabilla, eli ei tuu kaivettua alumiiniroskan vuoksi, mutta erottui paljaalla silmällä.
Painaa 0,1g enemmän kuin pulltab ja Makro Racer 2:ssa ID 10 pienempi kuin pultabilla. Ei ole leimoja.
Re: Kultaa(ko?)
Lähetetty: 04 Kesä 2021, 22:16
Kirjoittaja aar1pne
Kultaselta näyttää.
Ominaispainon mittaaminen vesikellunta menetelmällä voi olla epävarma noin pienellä sormuksella .