Eka leikkikenttäreissu

Olipa löytämäsi aarre sitten pieni tai suuri, nappi tai kolikko, tämä on paikka missä voit siitä kertoa mahdollisen kuvan kera.
Avatar
Suonsilmä
Viestit: 18
Liittynyt: 27 Maalis 2021, 09:15

Eka leikkikenttäreissu

Viesti Kirjoittaja Suonsilmä »

Töiden jälkeen oli tänään pakko käydä piippailemassa läheisessä leikkipuistossa. Skidit rälläsi polkupyörillä pitkin soratietä siinä puiston vieressä ja ihmettelivät mitä touhuan. Eivät kuitenkaan häirinnyt yhtään. Hiluja tuli kivasti mukaan ja löytyi myös yksi erikoisempi kolikko.

Kolikot pesun jälkeen:

Kuva




Kuva

Tässä se epätavallinen kolikko:

Kuva


Kuva

Joku Heurekan kolikko. En muista tarkkaan mikä tuo Heureka oli, mutta jokin tiedepuisto/museo kai.
jarski
Kunniajäsen
Viestit: 1254
Liittynyt: 29 Loka 2017, 14:19
Paikkakunta: kerava

Re: Eka leikkikenttäreissu

Viesti Kirjoittaja jarski »

Heurekassa sai maksua vastaan noita kolikoita ainakin ennen en tiedä saako vielä. Muistaakseni kun antoi jonkun kuvan minkä halusi kolikkoonsa niin ne teki laserilla samallaisen kolikkoon. Varmaan kadottajan omalla kuvalla varustettu kolikko ja näin uniikki kolikko😃
Avatar
Suonsilmä
Viestit: 18
Liittynyt: 27 Maalis 2021, 09:15

Re: Eka leikkikenttäreissu

Viesti Kirjoittaja Suonsilmä »

Olisi kiva palauttaa kolikko hänelle, joka sen kadotti. Muuten, nythän minulla on aika harvinainen kolikko, koska maailmassa ei ole kuin yksi tuommoinen :lol:
Avatar
smacine
Kunniajäsen
Viestit: 1038
Liittynyt: 15 Marras 2009, 23:41
Paikkakunta: etelä-pirkanmaa

Re: Eka leikkikenttäreissu

Viesti Kirjoittaja smacine »

Heurekassa mentiin ihan itse koppiin. Jollain keinolla sitten automaatti skannasi sivuprofiilin ja kaiversi sen kolikkoon. Löytyy itseltänikin omasta uljaasta profiilista tehty kolikko :mrgreen:
Ihminen on omien ajatustensa vanki.
Avatar
Kätkäläinen
Kunniajäsen
Viestit: 1830
Liittynyt: 19 Touko 2011, 15:53
Paikkakunta: Pälkäne

Re: Eka leikkikenttäreissu

Viesti Kirjoittaja Kätkäläinen »

smacine kirjoitti: 31 Maalis 2021, 22:21 Heurekassa mentiin ihan itse koppiin. Jollain keinolla sitten automaatti skannasi sivuprofiilin ja kaiversi sen kolikkoon. Löytyy itseltänikin omasta uljaasta profiilista tehty kolikko :mrgreen:
:D
Vastaa Viestiin