MXT:llä löydettyä
Lähetetty: 16 Touko 2007, 22:19
Jees, kyseinen laite saapui eilen. Juuri sopivasti syntymäpäiväksi
Tänään pääsin sitten kokeilemaan.
Pitääpä todeta että ensimmäinen paikka oli väärin valittu. Tässä lähellä on 20-luvun lopulla rakennettu huvila joka nykyään on autiona. MXT antoi aivan käsittämättömän määrän signaaleja. Minulla oli ongelmia tällä alueella jo ACE:n kanssa..paljon erilaista roinaa johtuen alueen käytöstä kaatopaikana...tontilla oleva romuautokaan ei helpota asiaa. Noh, ehkä joskus toiste mutta tuo paikka tarvitsisi ehdottomasti pienemmän kelan.
Päätin sitten ottaa lusikan kauniiseen käteen ja mennä lähistöllä olevalle uimapaikalle. Tämä on varsin syrjäinen paikka ja roskaa on vähän. Olin käynyt paikan läpi jo pariin kertaan viime kesänä mutta ainahan sitä jotain jää löytämättä.
Melkein heti löytyi 2 vuoden 1972 10-pennistä. Ja varsin syvältä! Käyttämäni pieni istutuslapio meni kuoppaan aivan kokonaan..sanotaan sellaiset 20 cm, ellei jopa 25cm. Näitä ACE ei olisi todennäköisesti löytänyt vaikka olisin sattunut aivan kohdalle. Muut löydöt koostuivat sitten 1977 20-pennisestä ja kahdesta 90-luvun 10-pennisestä. Samaten yksi 90-luvun 50 penninen jäi haaviin. Lisäksi löytyi uudehko Yale-merkkinen avain. Kuvaa ei nyt ole kun ei ole kamera käsillä.
Voisi todeta että ainakin tuolla rannanpätkällä MXT käyttäytyi varsin oivallisesti. Pitänee huomennakin lähteä jatkamaan laitteeseen tutustumista.
Yki
Pitääpä todeta että ensimmäinen paikka oli väärin valittu. Tässä lähellä on 20-luvun lopulla rakennettu huvila joka nykyään on autiona. MXT antoi aivan käsittämättömän määrän signaaleja. Minulla oli ongelmia tällä alueella jo ACE:n kanssa..paljon erilaista roinaa johtuen alueen käytöstä kaatopaikana...tontilla oleva romuautokaan ei helpota asiaa. Noh, ehkä joskus toiste mutta tuo paikka tarvitsisi ehdottomasti pienemmän kelan.
Päätin sitten ottaa lusikan kauniiseen käteen ja mennä lähistöllä olevalle uimapaikalle. Tämä on varsin syrjäinen paikka ja roskaa on vähän. Olin käynyt paikan läpi jo pariin kertaan viime kesänä mutta ainahan sitä jotain jää löytämättä.
Melkein heti löytyi 2 vuoden 1972 10-pennistä. Ja varsin syvältä! Käyttämäni pieni istutuslapio meni kuoppaan aivan kokonaan..sanotaan sellaiset 20 cm, ellei jopa 25cm. Näitä ACE ei olisi todennäköisesti löytänyt vaikka olisin sattunut aivan kohdalle. Muut löydöt koostuivat sitten 1977 20-pennisestä ja kahdesta 90-luvun 10-pennisestä. Samaten yksi 90-luvun 50 penninen jäi haaviin. Lisäksi löytyi uudehko Yale-merkkinen avain. Kuvaa ei nyt ole kun ei ole kamera käsillä.
Voisi todeta että ainakin tuolla rannanpätkällä MXT käyttäytyi varsin oivallisesti. Pitänee huomennakin lähteä jatkamaan laitteeseen tutustumista.
Yki

